3 Nisan 2008 Perşembe

MALDINI NEWCASTLE UNITED'DA



Dün trende "Sp!ts" gazetesini okuyorum. Köşede bir haber. "Maldini Newcastle ile anlaşabilir". "Yok artık" diyip ayrıntısına giriyorum. "Sezon sonu futbolu bırakmayı düşünnen Maldini'ye Newcastle kulübü ve Keegan'ın yaptığı teklif İtalyan oyuncuyu kararından döndürebilir" yazıyor. "Allah allah" diyorum. Eve gelip konuyu bloga yazmaya hazırlanırken, bir interneti dolaşıyorum ve gerçeği öğreniyorum. Goal.com'un bir 1 Nisan şakası bu. Aynı haberi 1 Nisan tarihinde geçmişler. Sp!ts de alıp direk kopyalamış. Ama bir eksikle. Bunun şaka olduğunu anlamamışlar. "Söylememişler" demiyorum dikkat ederseniz, ne o günkü gazetenin başka bir yerinde ne de bir gün sonraki gazetede bunun şaka olduğu ile ilişkin bir ibare göremedim. Türk basını ile çok dalga geçtik buradan, biraz da Hollanda basını ile geçelim. Bu arada şaka gerçek olsaydı güzel olurdu söylemek lazım.

Hiç yorum yok: