27 Aralık 2007 Perşembe

BLOG SAHİBİ OLMAK ZOR İŞ



Sağolsun bir çok insan blogun başından beri girip konulara yorum yazıyorlar. Bir şeyler karalayıp destek vermelerine minnettarım. Bu sabah yorumları onaylamak için girdiğimde beni 10 dakika boyunca güldüren isimsiz bir yorumla karşılaştım. Paylaşmak istedim. Biraz aşağıda göreceğiniz "Sırada Tosun Paşa mı Var?" konusuna yapılmış bir yorum. Zorunlu olarak sansürleyerek koyuyorum. Orijinalinde noktalar mevcut olmayıp beni yerlere yeksan etmiştir.

"hollandaya gitmissin gps in ne oldugunu daha yeni ogrenmissin g.t oglu g.t uydurma o the eye dedigin cin yada hong-kong lu abi kardes yonetmenin isi g.tveren bilmiyorsun ne salliyorsun japon diye. chakushin arininde remake i geliyor hemde the eye dan once ocagin 4unde bilmiyorsan ogren a.cik git imdb ac. dae su yu oynatmak icinde nic/ cage ile anlasmislardi oldboy remake i icin uydurma bir tarafindan .ust."

Blog sahibi olmak zor iş dedik. :)

3 yorum:

Free Siyaset dedi ki...

:) yorun sizi oldukca takdir ettigini belli edercesine yazılmış. beni de guldurdu saolsun...

Detharmonic dedi ki...

Korkunc derecede komik. Bu kadar olur..

Turgay Keskin dedi ki...

Bu yorumun sahibi blogu hala takip ediyor mu, çok merak ettim.. :]]