31 Ocak 2008 Perşembe

FLYING DUTCHMAN IS EŞEĞİ SUYA YOLLADI BEKLİYOR



Msn'de bu modadan zaten bıkmıştım. Şimdi bu facebook illetinde de başladı. Aslında ne zamandır var. Şu "XXXXXX is doing xxxxx" olayı. Msn'de de Facebook'ta da beni ne yaptığınız ilgilendirmiyor kardeşim. Bütün bir günü oraya yazan var. "Flying Dutchman is sabah Moda'da kahvaltı, akşam arkadaşlarla bardayız heyooo". Dakika dakika rapor veren var. "Flying Dutchman is tost yapıyor". "Flying Dutchman is derste". "Flying Dutchman ise çok yorgun evde". "Flying Dutchman is DVD". "Flying Dutchman is uyuyor". Arkadaşlarına mesaj veren var. "Flying Dutchman - bana ne sizin kedinizden yahu". 48 ay askerlik yapsam anonslu kasete koymayacağım sözler yazan var. "Flying Dutchman - Bazen her şeye yeniden başlamak gerek, hayatı geri döndürmek sevdiceğinle"

Eskiden çizgi filmlerde bir laf vardı. "Bu öyle bir silah ki iyilerin eline geçmeli, ama eğer kötülerin eline geçerse dünyanın sonu olabilir". İşte internet o silah.

1 yorum:

Ortega dedi ki...

"Selin is su an bıcı bıcı yapıyor" yazanları görüyorum ben. Bizi de mi davet ediyorlar, anlamadım ki?