Bütün bunlar bir araya geldiğinde St. Pauli dünya uzerinde çok sevilen bir kulüp haline geldi. Özellikle son yıllarda. Seksenli yıllarda 1.600 olan seyirci ortalamasının günümüzde 20.000 seviyelerine gelmesi de bunun bir kanıtı.
Yazıyı yazma sebebine gelelim. St. Pauli muzur neşriyat kültürüne bir yenisini ekliyor. Kulüp isminin yeraldığı prezervatifler. Orion isimli erotik ürünlerin dağıtımcılığı ile uğraşan bir şirket St. Pauli kulübü ile yaptiği anlaşma sonucu, ürünleri yakında piyasaya sürecek ve bunun karşılığında da stadda saha kenarı reklamları ile firma ve ürünü tanıtacak. Tabi ürünlerin üzerine St. Pauli logosunu basacaklarını zannetmiyoruz, zira St. Pauli, ambleminde hac ve yahudi yıldızını taşıyor.
Yazıyı yazma sebebine gelelim. St. Pauli muzur neşriyat kültürüne bir yenisini ekliyor. Kulüp isminin yeraldığı prezervatifler. Orion isimli erotik ürünlerin dağıtımcılığı ile uğraşan bir şirket St. Pauli kulübü ile yaptiği anlaşma sonucu, ürünleri yakında piyasaya sürecek ve bunun karşılığında da stadda saha kenarı reklamları ile firma ve ürünü tanıtacak. Tabi ürünlerin üzerine St. Pauli logosunu basacaklarını zannetmiyoruz, zira St. Pauli, ambleminde hac ve yahudi yıldızını taşıyor.
1 yorum:
www.vivastpauli.tr.gg
Yorum Gönder