6 Mart 2008 Perşembe

BJÖRK İSTANBUL'DA



İzlandalı Bayan Gudmundsdottir (soyadıdır) 3 Ağustos 2008'de İstanbul'da olacak. Biletler Biletix'de satışta. Ben Debut ve Post albümleri sonrası (yani ilk iki albüm) pek beğenmem ama yine de hayranları kaçırmayacaktır. Abartılmış film "Dancer In The Dark"taki bayık şarkıları söylemesin mümkünse. Play Dead, Army Of Me, It's Oh So Quiet gibi enfes şarkılar varken. 75 YTL biletler. Temmuz-Ağustos arası Türk gençliğinin maaşı konser biletine gidecek belli oldu. Hayır insanlar tatile çıkamayacak bunlar yüzünden. 3 günde bir konser. Bir liste yapıp yayınlarız yarın. 

Alın size It's Oh So Quiet.İnsanın yanaklarını sıkası geliyor.

 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

3 ağustos'ta istanbulda olursam mutlaka giderim diyordum ki 75 ytl yi gördüm bir anlık şok'tan sonra düşündüm taşındım, kaçmaz yahu dedim.

Adsız dedi ki...

BENGÜ DEĞİLMİ YA BU

Ortega dedi ki...

İsimsiz arkadasin yorumuna koptum. Sadece bunu belirtmek icin yorum yapilir mi be Ortega demeyin ama :)

Adsız dedi ki...

bende bjork'u cok beyeniyorum kesin gidicem