14 Nisan 2008 Pazartesi

EMEĞİNE SAĞLIK



Fotoğraf geçen haftaki Danimarka Ligi mücadelesi AaB-FC Nordsjælland maçından. Çıplak bir protestocu maç sırasında sahaya atlıyor. Yaklaşık 50 metre koştuktan sonra orta sahaya yakın bir yerde Nordsjælland oyuncusu Andreas Dahl maçı geride götürmenin de siniriyle protestocunun malum yerlerine basıyor tekmeyi. Maç sonrası da açıklama yapmış: "Stewardlar da nasıl olsa aynı şeyi yapacaktı, ben işlerini kolaylaştırdım". Biz de alnından öpüyoruz Dahl kardeşimizin. Sahaya atlayan arkadaşın ahbapları da bunu videoya çekmişler, videonun sonlarında orta sahadaki tekme görülebilir.

Son notum şudur ki, çıplak vücudun altına siyah çoraplı erkek görüntüsü dünyanın en çirkin silüetleri listesinde tartışmasız ilk üçe girer.

3 yorum:

biggins dedi ki...

" Son notum şudur ki, çıplak vücudun altına siyah çoraplı erkek görüntüsü dünyanın en çirkin silüetleri listesinde tartışmasız ilk üçe girer. "

:)) Sabah sabah çok güldüm bu cümleye. Ama kesinlikse doğru bir saptama olmuş... Artı olarakta gözlükleri eklemeyi unutmayalım. :))

firatyeşilbaş dedi ki...

insanlar niye böyle şeyler yapar hiç anlamam:)

pudra dedi ki...

fatih ürek'in poposundan sonra bu görüntü de bünyemi derinden sarstı evet:)