8 Nisan 2008 Salı

İLERLEME



2002-2003 yılından bir "caps". Maraton programından bizzat şahsım tarafından alınmıştır. O sezonun ikinci yarısının puan durumu. Aslında bu puan durumu yanlıştı, Fenerbahçe16. sırada yer alması gerekiyordu çünkü Diyarbakırspor ilk yarıdaki maçta Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup etmişti (aynı zamanda teknik direktör Werner Lorant'ın son maçı olmuştur) ve ikili averajda üste çıkıyordu. O takımla ilgili altta bir resim daha var. Bu akşam büyük bir ihtimal Fenerbahçeli bazı "kendine" taraftarlardan elenilmesi halinde lanet okumaları duyacağız. Yapmayalım. Bu takım önemli aşama kaydetti son 4 yılda. Yalnız Aziz Yıldırım gibi konuştum aynen. Blogu kapatma zamanı mı geldi ne? :)

4 yorum:

Ortega dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorsam, 0 3-0'lık maçta Ortega ve Ceyhun bir serbest vuruş öncesi tartışmıştı, sen mi vuracaksın ben mi hesabı..Hatta yine yanlış hatırlamıyorsam, o maçta Ortega'nın bomboş olduğu bir pozisyonda, Ceyhun ona pas vermek yerine rakip defansın üstüne zorlama giderek, topu kaptırmıştı..

Tabii bütün bunlar başka bir maçta yaşanmış olabilir..Ben Diyarbakırspor maçı diye hatırlıyorum ama..

Adsız dedi ki...

hiç bir şeklilde takıma ve yönetime lafımız olamaz.hepsine helal olsun,seneye daha iyi olacaz inşallah,hepsine hakkımı helal ediyorum...

kurumsallaşmamızın temelini atan aziz başkanın seneye bu takımın üstüne en asgari iki tuğla daha koyacağından adım gibi eminim...

saygılar...

ferman ateş

mirza1903 dedi ki...

Nasil ki "en" son noktadir, "asgari" kelimesinin Türkcesi de en az ya da en kücük manasina gelir. Yani güzel Türkce'mizde "en asgari" diye bir kelime yok.

Ama dert etme zaten senin baskanin yapilabileceklerin "en azamisini" yapti :))

Adsız dedi ki...

Ayrıca tersi bir durum olarak, listede görünen iki İzmir takımı şu anda Süper lig'de değil. Hatta ve maalesef yılların Göztepe'si amatör kümede. Her sene bir alt kümeye düşerek belki de bir rekoru kırdı...