14 Nisan 2008 Pazartesi

NEREYE KOŞUYORUZ?



Eşek, tavuk ve bilumum evcil hayvana tecavüz edenler, cansız Vitrin mankeni ile sevişenler. 6-7 yaşındaki kızlarımızı kaçırıp toplu halde tecavüz edip boğazını kesenler, yılbaşı gecesi kutlamalarında Taksim'de turistleri karambole alıp elle ve sözle taciz ederek yüzümüzü kızartanlar, zorunlu doğu hizmeti sebebi ile oradaki imkansızlıklara rağmen görev yapmaya çalışan öğretmen, doktor, hemşire ve benzeri kadınlarımıza ekip halinde tecavüz ederek hayatını karartanlar şimdi de savaş mağduru ülkelere yardım için dünya turuna çıkan sanatçıyı kaçırıp tecavüz edip boğarak öldürenler.

Nereye gidiyoruz bilen var mı?


Evli ve 2 çocuk babası olan ve eşinden ayrı yaşayan Murat Karataş, işlediği vahşetten 11 gün sonra yakalanınca, kurbanı İtalyan sanatçı Giuseppina Pasqualino di Marineo'yu nasıl öldürdüğünü tüm detaylarıyla anlattı ve cesedi attığı yeri gösterdi.

Çevresinde dengesiz bir kişi olarak bilinen, poliste dolandırıcılık dahil birçok suç kaydı bulunan ve hırsızlıktan 3 sabıkası olan Murat Karataş, ifadesinde her şeyi tüm detaylarıyla anlattı. Karataş, Giuseppina Pasqualino di Marineo'yu, Bayramoğlu Kavşağı'nda kamyonetine aldığını ve buraya 20 kilometre uzaklıktaki Tavşanlı Köyü yakınlarına götürdüğünü söyledi.

Murat Karataş tüyleri diken diken eden ifadesinde, “Otostop yapan kadını kamyonetime aldım, Tavşanlı Köyü yakınlarında tenha yere götürdüm, direnmesine rağmen kamyonette boğuşup tecavüz ettim, ardından boğdum ve öldüğünü anlayınca da cesedini kimse bulamasın diye çalılıklara sakladım. Her şey bir saat içinde oldu” dedi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir ilginçliktir gidiyor gerçekten. Allah akıl fikir versin aziz milletimize.
Yanlız bu konuyla ilgili haberlerin de bazı ilginçliği var; akşam ana haberlerin hepsinde İtalya' da bu habere nasıl tepki verildiğine yönelik haberler vardı. Kimse aziz milletimi suçlamamış. Türkler dostumuz hala filan yazmışlar.
Neysem efendim konuyu getirdikleri yer Nasreddin hocanın hırsızın hiç mi suçu yok mantığı.
Offf offf daha dün gibi hafızalarımızda değil mi Antalya' ya da tecavüz edilen Alamancı turistlerin haberleri.
Tekrar başa dönerek bitircem bu yorumuda Allah akıl fikir versin.....

Mustafa dedi ki...

Nereden geliyoruz ki? Bu olaylar yeni yeni olmaya başlamadı, 20'li yaşların ortasındayım ve kendimi bildim bileli böyle...

Bu olayın sebeplerini can dündar irdelemiş, nasıl bir hukuk sistemimiz var buyrun kendiniz okuyun ;

http://www.milliyet.com.tr/Default.aspx?aType=YazarDetay&ArticleID=516657&AuthorID=75&Date=14.04.2008&ver=76