9 Temmuz 2008 Çarşamba

ROBİNSON İS ÇOOOOOOK APTAL





















“Futbol nereye gidiyor mu?” desem yoksa “Facebook nereye gidiyor”mu desem karar veremedim. Daha önce Msn iletisinden Emre Belözoğlu’nun hangi partiye mensup olduğuyla ilgili iddialar atılmıştı ortaya. Bu seferki daha beter. İngiltere Championship ekiplerinden Crystal Palace’in 19 yaşındaki sağ kanat oyuncusu Ashley-Paul Robinson Facebook’a girmiş, üye olmuş. Yetmemiş bir de kişisel ayrıntılarına kendisiyle ilgilenen Fulham’a muhtemel transferi ile dedikoduları da eklemiş. Hatta direk verelim, profiline "Ashley-Paul is off to Bath With Fulham. Fingers Crossed" yazmış.....Crystal Palace yetkilileri de olayı görünce (ki büyük ihtimal Palace yönetiminin icinde de Facebook üyesi olan bir isimden) Robinson’ı cağırıp ifadesini almışlar.















Robinson da kulübünden özür dilemiş dün. Artık nasıl bir bahane buldu bilemiyorum. “Bizimki sadece Facebook’tan birbirimize rakı ısmarlamaktı” dediği yönünde söylentiler var. Ben çıkardım bu söylentiyi de. Artık yerseniz. Özür bir işe yaramamış tabi, Robinson'ı kapının önüne koymuşlar. Transfer bu yüzden suya düşerse Fulham menajeri Roy Hodgson “İddia ediyorum Crystal Palace’dan nefret eden 100.000 Londralı bulabilirim” şeklinde bir grup kurabilir Facebook’ta.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hastayım şu arkadaşların saç biçimine yau, piçakla hizalıyorlar resmen..