22 Ağustos 2008 Cuma

ŞEYTANIN GÜCÜNE GİDER














Şimdi yukarıdaki resimde sağda yer alan arkadaşla, aşağıda resmi olan arkadaş aynı kişi. Norveçli black metal grubu Gorgoroth'un Kristian Espedal isimli "Gaahl" sahne isimli vokali. Göz aşinalığı olsun diye söylüyorum "Metal: A Headbanger's Journey" filminde elinde şarapla loş bir odada heavy metalle ilgili sorulara gözlerini kısıp "Satan" diye cevap veren ve her türlü kilise kundaklamasını destekliyorum, eylemlerimiz artacak diye nutuklar atan arkadaş. Bana göre Marilyn Manson gibi "poser" familyasından. Norveç medyası yakalamış abimizi. Sol taraftaki hayranı değil, sevgilisi. Norveçli Kristian adında bir model. Alice Cooper'ın aynı belgeselde "bu arkadaşlar sürekli resimlerde bir poz halindeler ama süpermarkette karşılaşınca, "Bay Alice Cooper bir imzanızı alabilir miyim" diye yanınıza geliyorlar, ben de "hani siz satanisttiniz" diye sorunca "ama, şey" diye cevap veriyorlar" şeklinde bir saptaması vardır. Eski topran ne de olsa, çözmüştür adamları. Aynı şeyi benim de sorasım geliyor. Arkadaş hani satanizm, hani milleti sahnede soyup çarmıha germeler, kuzu kafaları koymalar, başından aşağı kan döküp sahneye çıkıp bir karizma abidesi havaları, hani kilise kundaklamalar, hani karamsar intihar edilesi dünya. Modellik şirketinden erkek sevgili edinmişsin kendine. Oldu mu şimdi? Sen yarın "Sen Mutlu Lerzan Mutlu"ya da konuk olarak katılırsın.

3 yorum:

Cthulhu dedi ki...

Gorgoroth son 5-6 senedir en çok dinlediğim gruplardan biridir. Ne anlatırlar ne derler pek ilgilenmem. Sadece müzikleri benim ilgi alanım ile örtüştüğünden severek dinlerim.

Bahsedilen müzik türü black metal olunca bunu anlaması da zor olur diye tahmin ediyorum ama severim işte. Yalnız bu yazı beni baya bir şaşırttı. Ne diyeceğimi bilemedim.

En ummadığım yerde geldi tokat. :)

Adsız dedi ki...

Gaahl ve poser olmak. Hmm...

Adsız dedi ki...

Alice Cooper koymuş son noktayı zaten, daha hiç konuşmaya gerek yok. Müzisyen olmak belgeselde elinde şarapla poz kesmeye filan benzemez.