15 Aralık 2008 Pazartesi

KAPİTÜLASYON

Edu ve Lugano’nun erken tatil olayını biliyorsunuz. Bu iki arkadaş büyük ihtimalle yarın Frankfurt ya da Münih aktarmalı olarak ülkelerine doğru yol alacaklar. Tabii, gelen tepkiler üzerine FB yönetiminin Edu ve Lugano’yu takımla birlikte Konya’ya götürmesi de ufak bir ihtimal.

Bu sabah, blogun Hakan Şükür’lüğünü yapmak geldi içimden. Yıllardır süregelen bu Noel kurnazlığı! canımı sıkıyor. Yani bu açıkçası bir kapitülasyon. Burada yabancı futbolculara tanınan bu haktan şikayetçi olduğumu söylemiyorum ancak sabah el öpmek için memleketine gitmek yerine stadın yolunu tutan Türk futbolcunun da kendi inançları doğrultusunda bu haktan faydalanması gerekiyor.

Hazır, Lozan’ın imzalandığı masa da gelmişken, kuralım Hakan Şükür başkanlığındaki Futbol-İş sendikasını, kaldıralım şu kapitülasyonları…

by Gorky

9 yorum:

Fuzzy Logic dedi ki...

Premier lig de 31 aralik ya da 2 ocak günleri mac oynandigini hatirliyorum.Bize ne oluyorsa

Neymis adamlar ülkelerine gidemeyince huzursuz oluyorlarmis, hadi ingiltere de oynasinlar ve bu huzursuzluklarini dile getirsinler de ben de goreyim

Arkhe dedi ki...

Sırf bu adamlar için devre arası 16. haftadan sonra veriliyor, Fenerbahçe Konya'ya götürse ne olur götürmese ne olur..

Turgay Keskin dedi ki...

İki oyuncunun Konya'ya götürülmemesi zaten diğer oyuncuları da huzursuz eder.

Bu arada Volkan Arslan tatil için hepsinden daha istekliydi, o da ayrı bir konu..

cikkoleite dedi ki...

Isin kadro yönünü kimse düsünmüyor bence.Cok önemli bir deplasmana cikicak Fenerbahce ve bu macta elde o mevkiyi kotaracak sadece 3 oyuncu var Yasin,Önder ve tabiki Can.

Adsız dedi ki...

Ben de olsam Edu'dan Lugano'dan farksız davranmazdım,tasvip etmiyorum yaptıklarını ama doğruya doğru ! Sen Td ol da Yönetici veya Menajer olda yaptırma veya yapıyorsa kes cezayı biz Konya'ya uçakla gidiyoruz sizde arkadan otobüsle yetişin de.

Ferman

Semt Aşığı dedi ki...

Bence kurban bayramındada maç olmamalı noel de de bu adamlarında aileleri var.Ben şahsen gitmeyip maçımı oynardan işimden önemli deil imajını verirdim tribünlere oynardım.Sanki gidip annesinin yanında durcaklar.Annesi,kardeşi,babası ölen çok oyuncu akşamı saha ya çıktı izinli olduğu halde noel daha mı önemli?

Turgay Keskin dedi ki...

Lugano'dan hemen bir açıklama geldi. Eşinin hamileliği dolayısıyla zaten noel'i Türkiye'de geçireceğini, bilerek sarı kart görmesinin mümkün olmadığını belirtti.

Oyundan başka birşey düşünmüyorum ve böyle hesaplar yapacak vaktim yok diyen Lugano bu haberlere baya içerlemiş gözüküyor..

Alper Öcal dedi ki...

@fuzzy logic

Yurtdışında futbolcular işlerini 90 dakika + maç öncesi ve sonrası 30 dakikada bitiriyorlar.

Tugay ya da Tuncay'dı tam emin değilim ama evden arabasıyla maça geliyordu, sonra arabasıyla evine dönüyordu iç saha maçlarında.

Kamp vs... filan yok orada.

Maçlar da öğlen oynanıyor genelde ve akşam istediği gibi çıkıp eğleniyor, ya da ailesiyle vakit geöirebiliyor oyuncu.

Bizde böyle değil. 2-3 gün önceden kamp, tesislerde yeme içme ve maçın sonrasında takım olarak otobüsle tesislere hareket edip orada bir süre kaldıktan sonra eve dönüş.

Maçta mağlub olduysan o tesislerde 1 gün kalıyorsun.

Bu saçmalığı değiştirmek lazım önce. Zico yapmıştı aslında bunu ama disiplinsizlikle suçlandı sonra.

Dolayısıyla kızmıyorum oyunculara, hatta ben olsam ben de görürüm o kartı.

Adem dedi ki...

Klasik Türk ezikliği bu. başka bir şey değil.