2 Aralık 2008 Salı

SAHİP OLDUĞUMUZ TEK EĞİTİM BU

















Aceto 2 hafta önce "Guardiola Neyi Değiştirdi?" yazısının sonunda Messi'nin artan performansında İspanyol teknik adamın aldığı disiplin önlemlerinin de rolünden bahsetmiş ve Play Station oynamayı çok seven Arjantinli'ye yasak getirdiğini belirtmişti. xXx filminde de Vin Diesel bilgisayar oyunlarını yasaklayan Kalifroniya senatörüne "sahip olduğumuz tek eğitim bu" derdi. Çeşit çeşit insan var işte. Birisinin joystickini elinden alırsın performansı artar, öbürü o joystick sayesinde penaltı kurtarır. Bahsettiğimiz kişi Palermo'nun 26 yaşındaki kalecisi Marco Amelia.

Amelia hata sonu Palermo'nun kendi evinde Milan'ı 3-1 yendiği maçın adamıydı. Kurtardığı birçok gol pozisyonunun yanı sıra Ronaldinho'nun ilk yarıda durum 0-0 iken kullandığı ve kurtardığı penaltı ile takımının aldığı 3 puanda büyük pay sahibi oldu. Milan'ın tek golü maçın sonlarında yine bir penaltı atışında Ronaldinho'dan geldi ama Amelia onu da kurtarmaya yaklaştı. Maç sonrası Amelia "ilk penaltıyı kurtarmak çok zor olmadı, play-stationda Ronaldinho'ya karşı oynamak gibiydi, ilginçtir topa aynen oyunda olduğu gibi geldi ben de oyunda hangi köşeye atladıysam yine oraya atlayıp kurtardım, az daha ikincisini de kurtarıyordum da o kadarı fazla olurdu herhalde" demiş. Görüldüğü gibi bazen bilgisayar oyunlarının yararı oluyor. Ben Sabri'ye de bir PS3 hediye edeceğim, akşamları evde sağ kanattan aksın mütemadiyen belki bir gelişme olur.

2 yorum:

Umur Burak Ayaz dedi ki...

Bu Sabri'nin ki PS 3'le çözülecek olay değil. Commodore 64'ten günümüze kadar gelen tüm futbol oyunlarını oynaması gerek :)

Aynı şeyi Cihan Haspolatlı'ya da öneriyorum.

Sponza dedi ki...

oyuncuları boşverelim de..

bu hocalara Football Manager 2009 u verelim..

en azından, CM00-01 senesi jenerasyonun o zamanlar bildigi..

aghaowa - kallstrom - vander vaart - cole - woodgate - daha sayamayacagım onlarcasını onceden kesfedip türkiyeye getirirler..