19 Ocak 2009 Pazartesi

YOU

-



















Radiohead-You (Live at Astoria).....Jon Greenwood'un gitarına ayrıca konsantre olmanızı öneririm.

You
are the sun and moon and stars, are you.
And I could never run away from you





Bu yazı vasıtasıyla bana ve diğer blog yazarlarına ulaşımla ilgili bir kaç noktaya açıklık getirelim. Şarkının "play" tuşuna basıp dinlerken aksın arada. Blogda spesifik bir yazı hakkında ilgili yazara attığınız mailler dışında blogun geneliyle ilgili mailleri (tasarım, bilgi arama, link paylaşımı, soru vs....) sol taraftaki iletişim bölümündeki ilk sırada bulunan mail adresime göndermenizi rica ediyorum. Zira diğer 3 arkadaşa blogun genel yönetimiyle ilgili giden mailler sonuçta bana yönlendiğinden onları hafiften "sekreter" durumuna düşürüyor. İkinci olarak da benimle bağlantıya geçmek isteyenlerin msn, facebook gibi fasilitelerden önce bir mail atmaları çok daha yararlı olacaktır. Sebebi de şudur. Beni msn listesine ekleyen şahıs çok yararlı bir bilgi vermek ya da fikir, yazı, paylaşımı yapmak gibi yararlı bir aktivitenin peşinde olduğu gibi "Arteta hakkında bilgi istiyorum, verecekseniz konuşalım" ya da selam sabah demeden "s.a. o site senin mi, nasıl yönetiyorsun yaw, aferim qüsel olmuş+smiley+titretme" gibi egzotik kaygıların peşinde de olabiliyor. Bu yüzden beni msn listesine ekleyen kişileri doğrudan reddetmeye başladım. Alınmayınız. Mail aracılığı ile ulaştığınız sürece kimseyi cevapsız bırakmamaya çalışıyorum.

Yarın Hürriyet Spor ekinde zirveden uçuruma düşen kulüplerle ilgili araştırmamızı okuyabilirsiniz. Mikrofonu Japonya'da karaoke partilerinden dönen Joe'ya bırakıyorum. You're my heart, you're my soul, I'll keep it shining everywhere I go, You're my heart, you're my soul, I'll be holding you forever, Stay with you together ......Joe Jonese Ateşdağlı'dan geliyor efendim...."You're My Heart You're My Soul". Her şey gönlünüzce olsun, esen kalın...........

1 yorum:

sleepwalker dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.