24 Şubat 2009 Salı

MORRISSEY`S NEW CLOTHES

Resmi gözleriniz ilk anda kamaşmasın diye olabildiğince ufaltarak koydum. Yeni albümünün iç kapağından. 1 saattir inceliyorum. Evimin girişine poster yapıp asasım var. Bence fotoşop yok. Bileklerdeki çorap izleri, şişman olanın arkada saklanışı, Moz`un klasik saçlarini düzeltişi, mayo izi… the work of art.

2 sene önceki İstanbul konserine gidenler hatırlar. Kanımca Moz o konser sonrası 18-23 yaş aralığının %80 inin nefretini kazanarak dönmüştü oteline. Tribunde görmek istemeyeceğimiz türden panayır insanı şarkılara eşlik edememekten dolayı acaip çemkirmişti. 1 saat konser mi olur dediler oysaki 1 buçuk saat kaldı sahnede nasıl geçtiğini anlamamıştık bile. Zeki Müren gibiydi dediler. Sen eline bir çiçek almadan adamın huzuruna çık sonra da şöyleydi böyleydi. Gerçi ben o takım elbiseyle bir an Yıldız Tilbe`yi sahneye davet edecek diye bekledim. Sonra kendime geldim. Yakışıyordu orası ayrı. Neyse ki yeni albüm kapağında Fred Perry`yi çekmiş düzeltmiş tipini. Müziği de bırakıyorum demiş, bence yalan. Büyük laflar etmeye bayılıyorsun Moz.

Şarkılar sanki önceki albümün biraz üzerinde oynanmış hali gibi ama sözler daha bir direk hovarda teenage havasında. Buyrun

http://www.myspace.com/morrissey

by mafalda

12 yorum:

Joe Jonese Atesdagli dedi ki...

şimdi ofiste resmin üzerine tıklayıp kocaman halini monitörde gören insanların bana damga vurmasını istemediğimden tıklayamadım. beyefendilerin zamazingoarındaki aletleri de çözemedim, şimdi resmide açmazsam çatlarım seda :)

Red hot chili peppers'in da yıllar önce şeylerine çorap takıp böyle bir poz verdiğini hatırlar gibiyim.

indian dedi ki...

45lik onlar sevgili Joe :)

Joe Jonese Atesdagli dedi ki...

aman öyle olsun indian, bende halterde ağırlığa takılan ek aparat sanıp "vay be" diyordum :)

Frapppedaki dedi ki...

Hahah guzel yaklasim Joe ama malesef.

Olympian dedi ki...

"Could this be an arm around my waist? well, surely the hand contains a knife?"

fena bicimde asmis bir adam moz.

varol döken dedi ki...

45lik onlar dediğiniz adamlar mı yoksa önlerindeki mi:)

baha dedi ki...

Moz bi tanedir. Serbest ona.

indian dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
indian dedi ki...

Moz candır

Adsız dedi ki...

''Pretty Girls Make Graves'' derim başka da birşey demem..
esasen, morrisey ve smiths hakkında söylenecek çok şey var ama..

Sir Douglas McGiven dedi ki...

Parkorman konseri sanırım... Sonrasında geldi mi bilmiyorum da efsane bir konserdi bana göre. (Evet o yaş grubundayım)

Albüm kapağı da Moz'dan beklenecek derecede aykırı. Hayır şimdi hoş desem yanlış anlaşılır, güzel desem yine yanlış anlaşılır. Beğendim diyip kestirip de atamıyorum. Yorumsuz bırakıyorum yorumumun bu kısmını.

Saygılar.

k.a. dedi ki...

bu foto albüm kapağı için değil single'ı için çekilmiş bi foto.

http://artperest.blogspot.com/2009/02/morrissey-ve-45ligi.html