21 Nisan 2009 Salı

BLOG ÖDÜLLERİ 2009 ep.II & VAZGEÇTİM DÜNYADAN




















Günü kapatırken geçen hafta başı yaptığımız gibi kafa ütüleyelim. Geçen hafta da belirtmiştik BÖ 2009 yani Blog Ödülleri 2009'da Ülker Spor Kategorileri Dalında adayız. Oylamada son hafta. Geçen hafta belirttiğimizden beri 115 oya ulaştık. Günde 2500 ortalama ziyaretçisi olan bir blogun 115 oyda olması blog kadrosu olarak bizi üzdü ve derbeder etti. Hatta Joe "bir dahaki yazımın başlığı Arkadaşlar Yalanmış FC olacak" diye ceketini aldı çıktı durduramadık. Desteğinizi bekliyoruz efendim. Geçen hafta atladığımız bir bilgi var, oy vermek için siteye üye olmak gerekiyor ama üyelik için mail adresi ve belirleyeceğiniz şifre dışında hiçbir işlem yok, mailinize gelen onay koduna tıklayıp oyunuzu veriyorsunuz. Flying Dutchman sayfası direk burada. Şimdi gidiyorum, akşama geldiğimde bir değişiklik görmezsem vallahi blogu sataram haaaaa...

http://2009.blogodulleri.com/blog/flying-dutchman


Kapanışı da yukarıdakilerle hiçbir alakası olmayacak şekilde Şebnem Ferah-Vazgeçtim Dünyadan ile yapıyorum.

22 yorum:

tunchay dedi ki...

alenen tehdit etmiş lan, akıllara zarar..

varol döken dedi ki...

sen blog kaç para şimdiden belirle, ben burayı tavuk blogu yapacam, adını da seinfeldtavukcusu.blogspot.com koyacam!

bu arada oyumu geri çektim, hoppp yine verdim, ahahahahahahah:)

kutay dedi ki...

abi kayıt formu falan diyor, çok zahemtli geldi... gönüllerin şampiyonusunuz siz desek olmaz mı? =)
olmaz derseniz verecem oyumu...

cavs dedi ki...

sahsen bende işe yaradım gittim verdim oyu.

Sosyal_FB dedi ki...

Şahsen bende de işe yaradı. Papazın Çayırı'na attığım oyu geri alıp, buraya atmadığım gibi; msn'de online olanları bir kez daha Papazın Çayırı'na oy atmaları, eğer atmıyorlarsa da buraya oy vermemeleri hususunda teşvik ettim.

I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. The day may come when the courage of Papazın Çayırı fails; when we forsake our friends and break all bonds of fellowship; but it is not this day... An hour of wolves and shattered shields, when the Age of Papazın Çayırı comes crashing down. But it is not this day! This day we fight! By all that you hold dear on this good earth. I bid you stand!

Sen Sauron'san biz de Elessar'ız FD :)))

AbSurDMaN dedi ki...

Blog bilenlere özel kalsın, meşhur olup adı duyulmasın diyerekten ziyaret edenleri oy atmama konusunda ikna ettim, evet. :P

Valla üşenmeyip bu bö'yü ilk duyduğumda bu blog için 3 oy atmıştım(üşenmeme bu kadara yetti :), aynı IP dalgasına saymamazlık etmezler umarım.

Adsız dedi ki...

sen git oy ver, sonra sayılmadı o desin adam bi de posta koysun! olsun efendim kaydoldum verdim oyumu

EzgiDi dedi ki...

ben de attım oy gözümden kaçmış aday olduğunuzu ve kategorinizi bilmiyordum..

ayrıca ben de teşekkür ederim bloguma oy verdiğiniz için :)

herkes 2 dk üye olup atsın oyunu ayıp yani bu kadar üşengeçlik..

başarılar

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Usenmedim diger aday blog'lara baktim; duzenli takip ettiklerimden bir tek bu vardi, zor olmadi o yuzden. Yoksa bu tehditkar tutum caydiriyordu beni az kalsin buna oy vermekten. Bir daha olmasin. Ayni Doritos Panco'yu yiyen adamlariz hepimiz.

tubik dedi ki...

Ooohhh! Bir demokratik seçim gününün daha sonuna geldim bireysel olarak. Cenk'i de demokratik topluma katkıda bulunması için teşvik edicem.. Kediyi de katıyım diyodum ama TC Kimlik numarasını işletmemişiz aşı karnesine, kabul etmediler... Vatana millete hayırlı olsun, Yaşasın demokratik toplum, yaşasın demokratik blog!

Fabio Luciano dedi ki...

fa13626d2d158113e6545b9d050ae1b2 onay kodu altında verdik oyumuzu.

ben bu adam anti demokrat olduğunu biliyordum da bu kadarını beklemiyordum pess.

yazıklar olsun dutchman efendi.

melih gökçek'i seçen halka demediğini bırakma sana oy vermeyenleri burada tehdit et:)

ee yap sende kömür yardımı,nohut pirinç yardımı versin millet sana oyunu.

memduh95 dedi ki...

bu yıl oyumuz papazın çayırına gitti, seneye inşallah.

pclion dedi ki...

Ben siz silme götürdünüz diye düşünüyordum, bana da sadece 25 oy çıkmış. 2500 oyu kim almış cidden merak ediyorum, nasıl bir oylamadır bu?

alchoburn dedi ki...

tamam yahu tamam. verdim oyumu.

hatta kafamı kızdırmayın olayı abuse ederim.

Frapppedaki dedi ki...

Kadin bloglari oy verene hediye veriyor sen laf kalabaligi yap sirf. Oy da oy. Kolay degil bu isler dutchman beeyyy

Flying Dutchman dedi ki...

arkadaşlar 200 olmadan yazı yok size :)))

Hala 150 seviyesindeyiz...
Blogu kapatıyorum

Sade dedi ki...

bari siz yapmayın böyle geyikleri, zaten her blogda yeteri kadar var. Blog oldülü istiyorsanız tüm ekibinize istanbul sahilllerinde bogaza nazır bir yerde balık ısmarlıyalım size tüm okuyucular olarak! koyun bir paybal hesabı:D verelim 3-5:)

smersh dedi ki...

blogun şu kötü tasarımını değiştirirseniz oy atarım. bi de fd ve jj dışında kimse yazmasın. çok radikal oldu ama gerçekler acı işte :)

Adsız dedi ki...

birde terörle sonuç alınmaz derler. bal gibi alınıyor. gittik paşa paşa kaydolduk verdik oyumuzu.
nolur topumuzu kesme dutchman amca

voodoo girl dedi ki...

ben bu blog ödülleri mevzusuna karşı olmama rağmen aday olduğunuzu duyar duymaz gittim oyumu verdim sizin için önemli diye. böyle de süper okuyucuyum. blogu kapatsanız bile kendime özel yazı isterim o yüzden.

Spicoli dedi ki...

Çok ayıp etmişiz, ben de hemen gittim verdim oyumu. Yeter ki dükkan kapanmasın.

GP dedi ki...

aman diyim, verdik oyumuzu, mahalledeki çocuklarada dedim, tamam abi dediler..