27 Nisan 2009 Pazartesi

YAVRU İLE KATİPLER

















Manute Bol ve Muggsy Bogues Washington Bullets forması giyerlerken Bol 2.31'lik Bogues 1.60'lık boyu ile komik bir ikili oluşturuyorlardı. O yıllarda NBA Action'ı TRT'den takip edenler her reklam arasından sonra giren "Manute Bol Block The Ball" şarkısını hatırlarlar. Nostalji yaşamak isteyen buradan buyursun, biz Sudan'lı Dinka kabilesinin şefinin oğlu olan bu acaip adam ve ekürisi Bogues'tan hareketle futbol sahalarındaki forvet ekürilerindeki boy farklarına bir bakalım dedik. Benim dahi tasavvur edemeyeceğim bazı ikililer var. Hatta zirvedekine hayret etmiş durumdayım.

5-Niall Quinn (1.93) - Kevin Phillips (1.70) - Sunderland: İrlandalı dev ile, Premier Lig'in underrated gol makinesinin arasında 23 santim vardı beraber oynadıklarında.

4-Jan Koller (2.02) - Tomasz Radzinski (1.74) - Anderlecht: Sabah bahsettiğimiz Çeklerin Guliver'i ile Kanada'lı arasında 28 santimlik bir fark vardı.

3-Peter Crouch (2.01) - Darius Vassell (1.70) - Aston Villa: Evet 31 santim. Hey maşallah. Bu ikili Aston Villa'dan başka İngiltere milli takımında da hiç yanyana oynadılar mı onu da okuyucular aydınlatırsa çok seviniriz.

2-Peter Crouch (2.01) - Jermain Defoe (1.69) - Portsmouth: Defoe 2008 yaz aylarında kiralık sözleşmesi bittiğinde Portsmouth'da kalmak için "ben Vassell'in rekorunu kıracağım bana Crouch'u getirin yoksa imza atmam" dedi herhalde. Fark 32 santim. İşin ilginci bu ikili İngiltere milli takımında da yanyana oynadılar

1-Kevin Francis (2.01) - Clint Marcelle (1.62) - Hull City: Şimdi öncelikle bilgiye geçmeden önce şunu söyleyeceğim. 1.62'lik futbolcu mu olur yahu? Bu adamın Mehmet Yıldız'dan omuz yediğini düşünsenize. 39 santim. Hey maşallah. 2001 yılında Hull City'nin forvetinde beraber oynarlarken Francis bir maç sırasında topun indireyim diye Marcelle'i indirmiş diye bir rivayet dolaşır Hull diyarlarında. Ben inanamadım ama gittim videosunu buldum Marcelle'in. Pire Ferhat ve (rahat uyusun) Halil İbrahim'in yeşil saha versiyonu.

Bizde bir Galatasaray'lı olarak 1993-94 sezonundan Hakan Şükür-Mustafa Kocabey ortaklığını hatırlıyorum. Şükür 1.91 boyunda iken Kocabey yanlış hatırlamıyorsam 1.69 boyundaydı. 22 santimlik fark. Diğer önerileri yoruma alalım.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Partner olmasalar da ilginç bir resim.

http://img90.imageshack.us/my.php?image=esesi.jpg

venezia dedi ki...

5 sene önce falan milan osterc diye futbolcudan başka herşeye benzeyen sloven bi elektrik direği vardı bursaspor'da :) 1.90 civarıydı..

03-04 >> milan osterc - okan yılmaz

Protanopia dedi ki...

Yanlış anlamazsanız eğer "tezahür"(ortaya çıkmak) oraya pek olmamış gibi. Tasavvur(hayal etmak) demek istediniz herhalde.

Flying Dutchman dedi ki...

bu okuyucu milletine kendini beğendirmek ne zor be kardeşim :)

doğrudur tezahür olmamış oraya

Figueres dedi ki...

bu baslik altina cuk oturabilecek resimlerden biri de sudur heralde:

http://cache.daylife.com/imageserve/0ds22On3R8f2l/340x.jpg

CaRtMaNtR dedi ki...

maltalı michael mifsud'un yanına ortala boyda kimi koysan bu listeye aday olabilir sanırım :D

fataliyev dedi ki...

Aralarındaki boy farkını bilmiyorum ama Liverpool'un efsanevi John Benjamin Toshack ve Kevin Keegan ikilisi (Batman Robin) bu fenomenin ataları sayılırlar...

PENNEARABIATA dedi ki...

Adebayor ile Arshavin'dir

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/03/16/article-0-03E97D14000005DC-737_306x564.jpg

Ömer Şahin dedi ki...

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/09/08/article-0-000CC43000000258-888_468x350.jpg

Tore Andre Flo - Gianfranco Zola