18 Eylül 2009 Cuma

BEN AMATÖRDE OYNAMIŞIM


















Club Brugge'un son bir kaç yılda Belçika futbolundaki düşüşünden bahsetmiştik çarşamba günü. Dün UEFA Kupası J Grubu maçında Shakhtar Donetsk'e kendi evlerinde 4-1 mağlup oldular. Aslında ben dün Hollanda basınında çıkan haberlerden sonra maçın buraya doğru gideceğini tahmin etmiştim. Brugge'un Fas'lı oyuncusu Nabil Dirar'ın görüşlerine yer verdi basın. Dirar "Shakhtar Brezilyalı oyuncuların çok fazla olduğu ve dikkat etmemiz gereken bir takım, topu ayaklarına aldıkları anda bırakmıyorlar ama ufak da olsa bir şansımız var" demiş. Brugge'un Faslısının bu analize nereden sahip olduğunu düşünürken yumurtlamış bizimki. "Play Station'da oynadım onlara karşı, çok çabuk ve teknikler ama ben ezip geçtim". Zorluk derecesini dibe çekmiş belli ki. Zira kim kimi ezdi dün gece belli değil. Belli daha doğrusu.

1 yorum:

Sade dedi ki...

Brugge'un Fas'lı oyuncusu Nabil Dirar "Brugge Brezilyalı oyuncuların çok fazla ... dememiştir tahminim! Yada Faslı Brugge'de oynamıyordur. Ya da ya da