5 Eylül 2009 Cumartesi

EZELİ REKABET-51

35 yorum:

minæ dedi ki...

halley'in çikolatası dişime yapışıyor, bu yüzden alemin kralı melo'dur gözümde. gerçi onu da göremez oldum reyonlarda. belki de sorun bendedir.

umutation! dedi ki...

halley döver...

zenmaster dedi ki...

Halley'i tek geçerim.

EC dedi ki...

Yok canım yılların Halley'idir o, rakip nası olsun karsısında. hatta değişmeyen altın sarısı ambalajı, içindeki bittikten sonra da kullanışlıdır. iki elin arasına alınmak sureti ile ovuşturma hareketi sonucu eliniz yüzünüz sim olurdu ki cevrede var ise erkek cocuguna elim sende oynamak gibisi de yoktu :) halley ambalajı siminden kaçan erkek çocukları :)

Adsız dedi ki...

tartışmasız halley.Hatta bu ezeli rekabet bile değil

Dem Coetzee dedi ki...

Lise'nin kantininde bir yandan sattığım bir yandan da yediğim için ve kasada açıklar vermeme sebeb olan HALLEY...

Enes Özbey dedi ki...

rekabetin galibi icin market raflarina bakmak yeterli...

Adsız dedi ki...

halley ezer geçer rakib hafif kalmış..

stakdas dedi ki...

Halley'in yanında Melo'nun esamesi okunmaz!

Major dedi ki...

melo nedir abi yapma lütfen tabi ki halley.

=))))

voodoo girl dedi ki...

içim acıyarak ülker demek zorundayım.

alchoburn dedi ki...

bu konuda iddialıyım: luppo diye birşey var, ikisini de döver. tamam halley özellikle çocukluktan kalma bir lezzet falan ama, şölen'in o luppo'su çok güzel. bisküvi yerine de kek gibi birşey kullanmışlar; bu meretler gibi parçalanma derdi yok, ağızda eriyor meret.

yok hayır şölen'le bağım vs yok reklam falan gibi durdu belki ama bulursanız bir deneyin derim. ha bu arada ülker'e kılım ama şu ikisi arasında halley'dir kral.

gökhan dedi ki...

şaka mı bu ? tartışacak mıyız yani? :)

Beercholic dedi ki...

tabii ki halley!

Baran Doğan dedi ki...

Halley hands down.

pierloti dedi ki...

Melo ne ola ki? Biz halleyle büyüdük

havyarsız dedi ki...

halley ezer!

ilkay dedi ki...

bu halley ve türevlerinden bir tek ben mi nefret ediyorum? aç kalırım yine yemem.

babamın işyerini arattıp gofret istettirip, halley aldığını görünce ağladığımı bilirim. yemin ederim.

"esas ezeli rekabet şu ikisindedir" deyip resimlerini koyacaktım. google sağolsun şu bloga yönlendirdi beni:

http://petitinyeri.blogspot.com/2009/03/ulker-cikolatal-gofret-vs-cokonat.html

Ortega dedi ki...

Eti Melo ne ya, Galatasaray'da mı oynuyor :s

Geyik bir yana, açık ara Halley'dir favori. Pek ezeli rekabetlik durum yok sanki.

minæ dedi ki...

daha önce hiç bu kadar ezilmemiştim!

melo ulan!

AbSurDMaN dedi ki...

Ezeli rekabet ebedi üstünlük, Melo nedir ya :)

Her hafta 10'luk paket almaya çalışırım, kilo falan da yapmıyor hem de ucuz yiyin candır :)

umutation! dedi ki...

melo juventusta, halley nerede?!!

lyktm dedi ki...

espanyol-barça ezeli rekabeti gibi olmuş bu karşılaştırma :) ya da sırf aynı semtin takımı diye pera spor - galatasaray ezelei rekabeti diye bir rekabet ortaya atmaktır :)
eti'nin ülker karşısında en ezik olduğu alandır çikolata kaplamalı bisküviler arası marshmallow yapmak:)
hele hele taze halley, eti'nin fabrikasında bile ülker otomatı varmış sırf bu yüzden, öyle duydum :P

Alper Öcal dedi ki...

Bu Halley'in ayakkabısı vardı bir de. 2 hafta bir patlatırdım.

bussballer dedi ki...

İkiside yalandır.Gerçek olan Probistir !!!

EsEs dedi ki...

Abi kusura bakma yalnız bu pek bir ezeli rekabet olmamış , melo nedir ilk defa duyuyorum :)))

Beercholic dedi ki...

melo yerine xl olsaymış, belki :)

bussballer dedi ki...

EsEs yazıyorsun Belli ki Eskişehirlisin.Melo'yu nasıl bilmezsin ???

Sosyal_FB dedi ki...

Melo ne?

Oğuz Öztürk dedi ki...

Ben hep Halley yerdim ama Melo'yu bulamadığım için yerdim. Yoksa Melo'nun tadı daha güzel gibi gelirdi bana

varol döken dedi ki...

ateşte marshmallow kızartan arkadaşım var lan benim... memleket nereye gelmiş, hey gidi halley hey...

aksilaz dedi ki...

tabi ki Halley.

bir dahaki Probis-Çokoprens olsun. Oyum Probise ...

Hemşo dedi ki...

Eti

EsEs dedi ki...

@ bussballer

Tabi ki Meloyu da biliyorum da aradaki farkı anlatmak için söylemiştim ilk defa duyuyorum derken, kabul ediyorum simdi okuyunca baya bi abartı olmuş :))))

eoNoe dedi ki...

27 yaşındayım "melo"yu ilk defa bu blogda görüyorum. Raflarda fark etmemişim bile. Tabi ki halley.. :)