20 Kasım 2009 Cuma

DZONİ NOVAK'LA TANIŞMAK







Blog okuyucularından Murat Özmen, yaptığı Slovenya ziyareti ile ilgili bize bir yazı gönderdi. Tabii işin içinde Dzoni Novak olunca yayınlamamak olmazdı. Teşekkürlerimizi yollayıp yayınlayalım.

------------------------






Geçenlerde iş için Slovenya'daydım. Bizi firmaya götüren arkadaş, "yemeği de bir pizza lokantasında yeriz, sahibi eski meşhur bir futbolcu olan Dzoni Novak" deyince atladım hemen ben tanıyorum diye. Yemekte de diğer bir arkadaş beni tanışmaya götürdü. "Türkiye'den geldim ama Galatasaraylıyım" diyince "ooo çık dışarı" dedi gülerek işi gücü bıraktı muhabbete koyulduk. Pizza restoranı var (sadece pizza değil) ama kendi de diğer garsonlar gibi giyinip sipariş alıyor.

Resimde de görüleceği gibi (sarı lacivert dörtgenin içinde) restoranda Fenerbahçe posteri de mevcut, dedim "arkadaşların bir TV şovunda maç yapıyorlar" şaşırdı. Fotoğraftaki herkes neler yapıyor anlattım. Stoilov süperdi dedi.Resimde Gerson yoktu sordum "o iki ay sonra geldi" dedi. Asıl programda Rıdvanın yorumcu olduğu söyleyince şaşırdı. "Başarabiliyor mu bari?" diye sordu. "En meşhuru" dedim. "Mükemmel bir futbolcuydu" dedi. Bir tek "merhaba"yı hatırladı "top" kelimesini hatırlattım. "Bir ara Lazetiç diye bir futbolcu geldi, insanlar senden aldıkları performansı beklediler ama fos çıktı" dedim. Ve "bir de Piotr Novak vardı" dedim o "Polonyalı diyince" abondanzieri oldum. Ha bir de imzalı resim verdi çekmeceden çıkarıp

Neyse Dzoni Novak şimdi ne yapıyor?

Brnciceva ulica 13 SI-1000 LJUBLJANA SLOVENIA

Bu verdiğim adreste 10 numara iş yapan bir restoranın sahibi ve fotoğraftan da görüleceği gibi koy Düzcespor'a ikinci lige çıkarsın tadında.

Sevgiler Novak 4 peynirli pizzan harikaydı .

by Murat Özmen

5 yorum:

flyingdupe dedi ki...

Can Bartu nun söyledikleri geldi aklıma Novak ile ilgili:
-Göbeğinin üzerine düşen topçumu olurmuş..
Güzel adamdı be.

anial dedi ki...

lazetic fos mu çıkmıştı?!

NYG dedi ki...

bir botev plovdiv maçı oynamıştı ki akıllara zarar...

muyek dedi ki...

Bende acikcasi Lazeticin fos cikmasini pek anliyamadim. Fenerde gayet guzelde takir takir oynadi sonrasinda da transferini yapti Italyaya , birine yaranicam diye diger baska birini yerin dibine sokma konusunda uzerimize yok.

Unknown dedi ki...

Sıfıra inip özellikle Gersona çıkardığı toplar genelde gol oluyordu.o sezonu çok iyi hatırlıyorum Aykut Tanju Rıdvan Novak ama şampiyon olamamıştık ne yazık ki