1 Aralık 2009 Salı

HARROW'LU ŞABAN



Youtube'da orada burada dünya futbol tarihinin en komikçe harcanan gol fırsatları videolarını görmüşsünüzdür. Ben böylesini görmedim, sizin de gördüğünüzü sanmıyorum. İngiltere yedinci kademesi Itshmian League (ya da sponsor adıyla Ryman League) mücadelesi. Londra yakınlarındaki South Harrow kentinin takımı Harrow Borough evinde Waltham Abbey'i konuk ediyor. Maçın son dakikaları, ev sahibi 5-3 önde. Takımın 37 yaşındaki tecrübeli oyuncusu Rocky Baptiste, Waltham kalecisi Joe Taylor karşı karşıya kalıyor, kaleciyi geçiyor ve boş filelere topu yapıştırıyor...........

mesela yani...Pozisyonu önlemek için umutsuzca koşan Waltham'lı defans oyuncusunun, kaçan golden sonra 5 saniye boyunca dumurlardan dumur beğenmesi ve sonra taç olduğunu hatırlayıp oraya koşmasına dikkat.

not: Videonun sonunda aynı oyuncunun attığı bir gol daha mevcut. O gol aynı maçtan değil, Soham Town Rangers'ı 5-1 mağlup ettikleri maçtan.

4 yorum:

tunchay dedi ki...

hakem ne gösteriyor onu anlamadım ben?

varol döken dedi ki...

hakem, oyuncuya evini gösteriyor sen artık emekli ol diyerekten...

ozan dedi ki...

gerçekten de hakem emekli ol diye gösteriyor olabilir=) herşey bir yana FM, CM tayfası olduğum ve Arsenal'le oynadıkları iki maçı izlediğim için biliyorum Farnbrough'da iken başarılı bir oyuncuydu. Beğenirdim kendisini yazık olmuş.

Minero dedi ki...

O değil de ilk pozisyonda "Yes yes" diye tiz sesi ile yırtınan ablaya hasta oldum. Çok güldürdü beni...