10 Şubat 2010 Çarşamba

REBECCA REİS KENDİMİZİ KESERİZ

























Maç kuyruğu hikayelerinin sonu gelmez. Tabii bizde kuyruk hikayelerinin bir çoğunda polis copu bulunur. Hatta Türk taraftarının maç kuyruğu hikayelerini "cop günlükleri" ve "kaynak efsaneleri" arasında toplamak mümkün. Benim hikayelerim Galatasaray'ın 1998'de şampiyonluğu kucakladığı Galatasaray-İstanbulspor, Fatih Terim döneminde İstanbul'da 2-0 kazanılan Galatasaray-Fenerbahçe maçı ve benim için çok ayrı bir yeri olan Koraç Kupası finalindeki Efes Pilsen-Stefanel Milano maç kuyruğudur. -3-4 derecede, sabaha 6'da girilen maç kuyruğunda, ısınmak için aralıksız 7 saat boyunca öpüşen çifte refakatçi olmuşumdur misal. Bunların sonu gelmez. İngiliz Rebecca ve Vince Reeves çiftinin de hikayesi böyle. Aşağıda anlatacağım hikaye forumun kadın okuyucularına da ibret olsun. "Yaaa böyle eşler de var" diyeceğim sonunda ona göre....

Southampton İngiltere FA Cup 5. turunda Portsmouth ile eşleşti. Meşhur Güney Sahili Derbisi. İki takım arasındaki rekabet, Portsmouth limanındaki ticaret hadiselerine kadar gidiyor. Birbirine 17 kilometre uzaklıktaki bu 2 şehrin arasındaki rekabete 19. yüzyılın sonundan itibaren futbol da alet olmuş. Neyse derbi başka bir yazının konusu. Biz olaya gelelim. Southampton taraftarı olan Vince ve Rebecca Reeves çifti de, geçen hafta maça bilet alabilmek için St. Mary's Stadyumu'nun gişeleri önünde kuyruğa girmişler.Daha doğrusu 3 kişi olarak. Zira Rebecca, bir bebek bekliyormuş ve doğum her an gerçekleşebilirmiş. Öyle de olmuş, kuyrukta sancılar başlayınca büyük ihtimalle birbirlerine bakmışlar. Kuyrukta ön sıraya 50 kişi kalmış. Sancı, çocuk, maç, derbi, futbol derken Vince "hadi gidiyoruz" demiş ama Rebecca "sen kal kuyrukta ben çocuğu hallederim" diye cevap vermiş. Vince kuyrukta kalmış, Rebecca bir aile dostuyla hastahaneye yetiştirilmiş. Yol boyunca da telefonla Vince sancıların durumunu sorarken Rebecca da "kuyruk ne kadar ilerledi" diye soruyormuş...Kızları dünyaya gelmiş, Vince 2 bileti alıp hastaneye koşmuş.

















Southampton kulübünün Direktörü Nicola Cortese, hadiseyi duyar duymaz, hasteneye bir tebrik kartı ve oyuncak ayı yollamış. Bebek Jessica'yı o ayıyla poz verirken aşağıda görüyoruz. Gerçi bu kadar Southampton olayından sonra çocuğun ismini Le Tissier falan koyarlar sandım. Beni bu hikayede çeken şey "televizyonun önünden geçme" lafına bile "ne buluyorsunuz şu futbolda" diye tepki veren karşı cinsin insanlarının arasında Rebecca gibi halden anlayanların da bulunması. Kendisini yılın eşine aday gösteriyorum. Yaaa böyle eşler de var...Futbolcu sevgili peşinde koşmakla olmaz bu işler...(ahan da taş)

13 yorum:

Jeyhun® dedi ki...

Bana inandirici gelmedi,boyle bir hanim abla olamaz. Bu hikaye sehir efsanesinden oteye gidemez.

ccemalp dedi ki...

Direktor de pek pintiymis, insan omur boyu kombine falan verir aileye. Ayrica bu Rebecca reisin ablasi, kiz kardesi falan varsa direkt nikahima alirim :)

Mafalda dedi ki...

ben boyle kocayi bosarim..

joe kleine dedi ki...

Bunlarda hep var bu yardımlaşmama hali...Yahu ver öndekilerden birine parayı, al telefon numarasını senin yerine bilet alsın sen de git çocuğununun doğumuna, mal mısınız deynek misiniz anlamadım...Hayır öbür öküz de, hediye diye kıtıpiyoz bir oyuncak vermiş, haberi yokmuş ayağına yatsa daha iyiymiş...
Valla bunlar az parasız kalsın birbirini yemezse ben de bir şey bilmiyorum :)

varol döken dedi ki...

voodoo girl'i bekliyoruz taşı gediğine geri koyması için...

varol döken dedi ki...

bence bu çift bekçiler kralındaki tüp kuyruğunda doğurma sahnesini izlemişler...

dedim ama ben bu ingilizlere o kadar türk filmi izlemeyin dedim!

varol döken dedi ki...

bu 3. yorum da ortega için gelsin...

işte böyle parça parça doğuyor abicim:)

voodoo girl dedi ki...

acımadııı kiiii acımadııı kiiii =)

voodoo girl dedi ki...

sondaki lafı üzerime alındım ama yazının kalanını üzerime alınmıyorum buarada mr dutchman! ben ki eski manitasına çıkar çıkmaz FM almış, aynı manitayı hediye olarak Beşiktaş maçına götürmüş insanım.

ona rağmen kıymetimiz bilinmedi ki futbolcu sevgili arayışına girdik diyerek iki konuyu da güzelce bağlayayım bari.

varol döken dedi ki...

biz taşı gediğine koysun, adamın ümüğünü sıksın, amberfottürürür ırmağının kenarında oturtsun ağlatsın (paulo coelho senden tiksiniyorum) dedik, bizimkisi hala eğlence peşinde!

voofoo girl işte ne olcek...

Sosyal Medya dedi ki...

E şunu biri yapsın artık dayanamiiciim:

Portsmouth'lu delikanlılar şimdiden sıvazlamaya başlamışlardır.

arnawut dedi ki...

benim sevgilim rebbeca gibi ne güzel=))

Jan Sardal dedi ki...

elde değil duygulanmamak;
lakin takım tottenham olsaydı keşke.