14 Mayıs 2010 Cuma

1961-62 SERIE A PANINI ALBÜMÜ

















Blog okuyucularından Murat Özmen bize enfes bir mail göndermiş. Kendisine içten teşekkür ederek, aynen aşağıya alıyoruz.

Şimdi Dünya Kupası 2010 çıkartmalarıyla beraber eskilerde neler vardı diye biraz internette gezindim. Çok geri gitmişim beni hasta eden bir şeyle karşılaştım. İtalya ligi 1961-1962 kitabı. Neler yok ki içinde Metin Oktay (posterde bile var), Can Bartu, Schiffiano,John Charles,Trapattoni,Altafini .....ve dahası Türkiye'den başarıyla görev almış iki teknik adam Veselonoviç ve Kaleperovic. Can Bartu'nun üzerine Photomanuelshop'la giydirilen formadan mı, Metin Oktay'ın topu Galatasaray posterlerindeki gibi özgüvenli tutuşundan mı, Kitabın sonunda Metin'in 3 Can'ın 2 tane salladığını gösteren gol krallığı tablosundan bahsedeyim bilemedim.

Albümün geri kalanını pdf formatında görmek için buradan buyurun. Tüm takımların yer aldığı 40 sayfalık arşivlere girmesi şart bir dosya. Kimler yok ki, Gianluigi Buffon'ubn dedesinin kuzeni, Inter kalecisi Lorenzo Buffon, Carlo Cudicini'nin babası Milanli kaleci Fabio Cudicini, Luis Suarez, Cesare Maldini, Trapattoni, Rivera, Schiaffino, Boskov ve nicesi...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

oha henüz kimse yapmamış bunu:

repler verildi kardeşşşş...

eds dedi ki...

muazzam arşiv , teşekkürler...

Murat ÖZMEN dedi ki...

Postere nasıl baktıysam artık, Metin Oktay topu tutmuyormuş:))

mondo trasho dedi ki...

veysel'in tıraşa hasta oldum.
de sanctis'e benziyor.

yusufgs dedi ki...

Bendede 1974 Dunya kupasi albumu var.