24 Mayıs 2010 Pazartesi

LAMPARD BİTTİ GİBİ

























Yeni sezonda hem ligde hem Avrupa'da zirveyi hedefleyen Fenerbahçe transfer çalışmalarına şimdiden başladı. Başkan Aziz Yıldırım'ın tam yetki vererek Avrupa'da futbolcu bakmaya gönderdiği Nihat Özdemir'in bugün İspanya'da 1 forvet, 1 sol bek, 1 sağ bek, 2 orta saha, 1 sol iç, 1 ön libero, 1 altın yedek, 1 joker transferi için çeşitli takımlarla görüşeceği, ardından da asıl bomba transfer için İngiltere'ye geçeceği açıklandı. Burada da temaslarını sürdürecek Özdemir ve başkan Aziz Yıldırım'ın asıl planını Flying Dutchman ele geçirdi. Kulübe yakın kaynaklardan alınan bilgilere göre, Yıldırım'ın Chelsea ve İngiltere milli takımının yıldızı Frank Lampard'ın alınması için yöneticilere tam yetki verdiği ve "o adamı bana getirin" dediği öğrenildi. Bunun üzerine Londra kulübünün yetkilileri ile görüşmek için Ryanair'in hafta sonu indiriminden de yararlanarak 8 euroya bu ülkeye gitmek isteyen Nihat Özdemir'in, havalimanında 14 kilo fazla bagajının olduğu anlaşıldığı, kilo başı 7 euro isteyen görevli ile kavga ettiği, görevlinin şikayeti üzerine gözaltına alındığı ve uçağı kaçırması sebebiyle transferin şimdilik askıda olduğu kaydedildi.

Yıldırım’ın Lampard transferi için her detayı en ince ayrıntısına kadar düşündüğü ve tüm imkanlarını seferber ettiği, transferi bitirebilmek için Türk kökenli Londra belediye başkanı Boris Johnson ile Erenköy ülkü ocakları vasıtasıyla irtibata geçtiği iletildi. Futbolcunun Başakşehir toplu konutlarda oturacağı evin bile ayarlandığı ancak sportif direktör Aykut Kocaman’ın olası köprü trafiği nedeniyle transfere soğuk baktığı ifade edildi. Bu arada milli takım kampında bulunan Semih’in yakın çevresine "Lampard gelirse ben de Başakşehir’e taşınırım, oradaki bütün evlerin dış cepheleri mantolanmış, doğalgaz az geliyormuş" dediği öğrenildi. Transferle ilgili görüşleri alınan Lampard, "Fenerbahçe'yi Şampiyonlar Ligi maçlarından biliyorum, Daum iyi bir hoca, ancak kendisiyle konuşmak için onu birkaç kez aradım, bana dönmedi, çaldırıp kapatmayı tercih ediyor, sürekli ben arıyorum büyük bir takım hocasına yakıştıramadım" şeklinde veryansın etti. Bu arada Chelsea'li futbolcular kulübün eski futbolcusu Gustavo Poyet'nin Lots Road'daki giyim mağazasının açılışına katılarak objektiflere poz verdi.

















by FD and Gorky

11 yorum:

baha dedi ki...

Fotospor haberi gibin

yusufgs dedi ki...

Daum iyi bir hoca, ancak kendisiyle konuşmak için onu birkaç kez aradım, bana dönmedi, çaldırıp kapatmayı tercih ediyor, sürekli ben arıyorum büyük bir takım hocasına yakıştıramadım"

Koptuuummmm..!!:D:D:D:D

Del Piero dedi ki...

Süper :D:D:D:D

Yabancı dedi ki...

zaytung haberi olmuş bu. çok da güzel olmuş :p

Dejan dedi ki...

Bilgin Gökberk'in fantastik yazılarına benzemiş :)

Flying Dutchman dedi ki...

Arkadaşlar bu tür her yazıyı Zaytung'a benzetmeyin. Biz bu tür yazıları söz konusu siteden yıl önce Tarihte Dün Bu Vakitler serisinde de yapıyorduk...arşive bakabilirsiniz...

Ku.Ba dedi ki...

Boyle sallama bir haberi yakistiramadim bu bloga. Lampard kim Fenerbahce kim? Yapmayin arkadaslar, akil var mantik var.

Ayrica Nihat Özdemir'in Ryanair'e muhtac olacagini hic sanmiyorum. Bir de haftasonu indirimi demissiniz: bu kadar da olmaz gercekten.

Bir de Boris Jonhson'i Erenköy ülkü ocaklariya iliskilendirmissiniz. Koskoca sehrin belediye baskaninin ülkü ocaklariyla ne alakasi olabilir?

Ayrica Daum'a olan gareziniz kabak gibi ortaya cikiyor burada da. Ne demek "caldirip kapatiyor"? Lampard'in oyle bir beyanatta bulunabilecegini hic sanmiyorum zaten de, velev ki bulunmus: dogru oldugu ne malum?

Hic yakistiramadim hic. Blog aboneligimi iptal etmeyi dusunuyor, diger okurlari da boykota cagiriyorum.

(Bu arada Raul her konuda Rijkaard ile anlasmis.)

Adsız dedi ki...

yok artık @Ku.Ba :D

Fabio Luciano dedi ki...

lampard'ın eşi ne diyormuş bu konuda?o eksik kalmış.hayır son anda transferi onun yatırması lazım.

Flying Dutchman dedi ki...

yorumlarını reddettiğim tüm arkadaşlarla hitaben

benzetmemi hoşgörün erken ötüyorsunuz, ne demek istediğimi anlarsınız çok geçmeden, mesela birkaç saat bekleyerek...hemen gaza gelip klavyeye sarılmayın...

emireri dedi ki...

bu haberi fd'de okuyup sabiha gökçene doğru yola çıkıp fener nidaları atan vatandaşlar, yolda polisin uyarısıyla beraber yollarını atatürk havaalanına doğru çevirdiler! yaklaşık 10000 araçlık konvoyun bu sabaha karşı atatürk havaalanında olması bekleniyor...