24 Aralık 2010 Cuma

HANGİ GOLÜ ATICAN OĞLUM...



Bu efsane pozisyonu izleyince aklıma, 17 Mayıs DVD'sinde, Diyarbakırspor'daki 2000 Galatasaray - Antalyaspor Türkiye Kupası finali devre arasındaki Fatih Terim "rant"ı geldi. "Arif....hangi golü atıcaksın oğlum, hangi golü atıcaksın....hadi Capone hadi Kopi....bekliyorum ya Küçük...Ümit...nasıl lan bu....."....

20 Aralıkta, Beta Ethniki yani Yunanistan 2. Ligi'nde oynanan Thrasyvoulos - Veria FC maçı. Veria atakta. Top ortaya çevriliyor, defans oyuncusu Nikolaos Georgiadis topa penaltı noktası üzerinden vuruyor, top direkten dönüyor, Nikolaos Kaltzas bu topa kafasıyla hamle yapıyor ama boş kaleye yuvarlayamıyor. Açılan topa Angelos Vertsos koşuyor ve hafif dar açıdan topu üst direğe nişanlıyor, top yine Kaltzas'a geliyor, Kaltzas topu yakın köşeye vuruyor ve yine direk..Sonunda ilk vuruşu yapan Georgiadis perdeyi kapatıyor ve altı pasın önünden dışarı vuruyor....Veria maçı 1-0 kaybetti...Bu cünuplukla sabaha kadar oynansa böyle bitermiş belli ki...

5 yorum:

sukullaci dedi ki...

tabi ceza sahasında 4 rakip oyuncuya 3 defans oyuncu düşmeside ilginç. yahu altı pasta 3 rakip var. e gelsenize geri hayırsız herifler! top auta çıkınca anca geliyo 2 adam. onlarda orta açan adamı tutanlar zaten heralde...

Hemşo dedi ki...

pozisyondan sonra defansın birbirine kızması da çok komik olmuş. herkes herkese bağırıyor :))

Mert Kuyumcu dedi ki...

Merhaba,

İnanılacak gibi değil hakikaten. Paylaşımın için teşekkür ederiz.

Sevgiler.

ali emir dedi ki...

taraftarların sesler de on numara, premier ligi aratmayan cinsten...

Cetin Cem dedi ki...

pozisyondan sonra kalecinin sağa sola dönüp "hangi birinize kızayım lan?" hali epik!