27 Ocak 2011 Perşembe

NISSAN JU(O)KE


















Şahsen araba işinden pek anlamam, zaten meşhur "erkekler bir araya geldi mi ya futbol, ya kızlar ya da araba konuşur" klişesinin ilk kısmını yerine getiririm son ikisine laf gelmeden masadan çekilirim. Hele araba işine iyice uzağımdır. Bu yaşıma geldim, hala ehliyetim yok, hiç de ihtiyaç duymadım, bir ara alırız burada artık ne zaman olursa. O yüzden de araba işinde modelleri takip eden, fuarlara giden bir adam değilim, araba deyince ben görüntüye bakarım, onu da fazla zorlamam. Benim için Volkswagen'den gerisi de traştır. Alman yapmıştır, "Das Auto" demiştir ve olayı bitirmiştir. Zaten adından belli Halkın Arabası'dır.

İş yerinden Martin pasladı bu arabayı. Nissan'ın 2011 modeliymiş, Nissan Juke. Juke mu, joke mu belli değil, şaka gibi bir araba. A Takımı'nı izleyenler bilirler, ekip elemanları bakarlar rakiplerini yenmenin tek yolu elbirliğiyle zırhlı, roketatarlı bir araba yapmaktan geçiyor, işe koyulurlar. Bu araba da ona benziyor. Yarın birisi gelip Hollanda'ya meteor düşecek, elimizde kaçmak için bir tek bu araç var dese ben yürürüm arkadaş siz gidin derim. Ayakkabı reyonlarında, kimsenin almadığı, 46,5-47 numara olan, 8 ayrı renkli No-Life'ların ayakkabıları vardır. Daha sezonun üçüncü haftasında outlet reyonuna atılıp % 50 indirim etkiketini yerler. İşte o ayakkabılara benziyor. Bunun yanında aşağıdaki ucubeyi bile tercih ederim, hiç olmazsa onda bir garibanlık var.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

istiklal caddesindeki polisler de bu aracı kullanıyor.
etrafa bununla korku salıyorlar:)

res dedi ki...

2 yıl sonra gelen 2. "otomobil" etiketli yazı ve seol olan göz yaşları... =)

Adsız dedi ki...

evet istiklalde mini cooper ve juke'dan başka polis aracı yok.

berthelemy dedi ki...

bu multipla'yı italya'da hergün görüp deliriyorum zaten, burda da çıktı karşıma. millet nasıl utanmadan biner buna akıl alır gibi değil. juke'la karşılaştırılmaz bile.

onurkarakose dedi ki...

ben bu arabayi (juke) gorunce aklima daima ninja turtles daki bebop geliyor :) benzemiyor mu sizce de?