2 Şubat 2013 Cumartesi

HAYATIM FUTBOL 67



CNBC-E Business tadında bir dergiyle karşınızda Hayatım Futbol. 67 haftayı geride bıraktık ve bu süre zarfında çok yol katettik. Ülkenin haftalık ilk ve tek dijital futbol dergisi unvanını da kimseye kaptırmadan ilerliyoruz. Geçtiğimiz hafta içerisinde göçebe hayattan yerleşik hayata da geçmeyi başardık, artık Hayatım Futbol'un canınız sıkıldığında uğrayabileceğiniz, yazarlara sinirlendiğinizde basıp dağıtabileceğiniz bir ofisi var. Özellikle transfer döneminde sıkça sorulan "bu paralar nereden geliyor?" sorusunu cevaplandırdık biraz 67. sayıda. Kerem Akbaş ve İsmail Şayan 2 güzel yazı ile katkıda bulundular bu tartışmaya. Benden de bu sezonun İngiltere'deki (hatta Avrupa;'daki) peri masalı Bradford ile ilgili bir yazı var. Keyfini çıkarın

Hayatım Futbol iPad
Hayatım Futbol android
Hayatım Futbol pdf
Hayatım Futbol internet
Hayatım Futbol Death Star

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba siteniz çok hoş ve değişik çok hoşuma gitti bende blog işiyle uğraşıyorum umarım sizde benim bloguma göz atarsınız iyi günler diler başarılarınızın devamını dilerim. tuning ve modifiye