1 Nisan 2009 Çarşamba

FETİ İNER DE BİZ İNDİRMEZ MİYİZ?







Zamanında bir Feti Okuroğlu vardı. Bursaspor'dan Galatasaray'a transfer olmuş ve kulüp tarihinde Florya'ya helikopterle inen ilk futbolcu olmuştu. Helikopterle adam kulübe geldi mi yeni bir Beckenbauer bekliyor insan. Bizim Beckenbauer de Vanspor'a gitti Galatasaray'dan sonra, anlayın. Bu da Feyenoord'un geçen sezon açılışı. Yeni transferler Roy Makaay, Giovanni Van Bronckhorst ve Tim De Cler helikopterle De Kuip’e iniyorlar. Resimlere bakınca Fortis Feyenoord için ne anlama geliyor daha iyi anlaşılıyor sanırım. Yetmediyse en sonda da iki tane Wolksvagen’ımız var.






5 yorum:

varol döken dedi ki...

ya kapıverse o pervanenin ucu bir tanesini, aha gitti uçtu milyonlar!

Tuner dedi ki...

Karşıyaka forması da giyen Fethi artık doğduğu yerde. İzmir Torbalı'da yaşıyor. Taşraya geri dönen futbolcu ilk defa görüyorum. İş yerim Torbalı'da olduğu için de haftanın en az 1-2 günü görüyorum...

yokoğluyok dedi ki...

5. foto pek bi photoshop gibi durmus.
bu arada eski bir yazi degil miydi ya? ben vosvoslari ve fortis muhabbetini baska yerden mi hatirliyorum? kendim yazip kendim mi oynadim yoksa? yoksa...

Minero dedi ki...

Demek ki neymiş efendim. Helikopter uğursuzluktur. Bakınız Fethi'ye, bakınız Feyenoord'un haline :) Hem yazık değil mi çimlere?

sekobarbital dedi ki...

1- feti galatasaraydan trabzona gitti
2-hayatında van da hiç oynamadı
3- ümit milli takımın ve karşıyaka nın golcüsü iken bursa da birden kendini defansta buluverdi..
4- memleketim ve yetiştiği kulüp torbalı hocalık yapıyordu en son..
5-son durumunu bilmiyorum :))