3 Ocak 2008 Perşembe

O YAPTIKLARINA ANCAK AĞLANIR BÜLENT



Bütün arkadaşlar neredeyse bu adam hakkında bir kaç şey yazdı. Daha önce ben de bir şeyler karalamıştım. Böyle açıklamalar yapıyorsan takım iyi gitsin diye dua edeceksin. Çünkü işler kötü gitmeye başlarsa bu sözlerle o koltukta seni kimse tutamaz demiştim.

Akşam üstü interneti dolaşıyordum, tak bir haber. Şok oldum. Uygun, Antalya'daki 75. Yıl Cumhuriyet Lisesi'nde öğrencilerle buluşmuş. Açıklamalarında nereden tutsan elinde kalacak bir sürü yer var da ben şu açıklamasını dehşetle okudum. Milliyet'ten aynen alıyorum.

Bir öğrencinin, ''15 yıl önce Kocaelispor'da oynarken birinci ligde ilk devreyi lider tamamladıklarını'' hatırlatması üzerine Uygun, başarıyla gelen kargaşalar nedeniyle o yıl hedefe ulaşamadıklarını söyledi. O sezon sonunda Fenerbahçe'ye transfer olan Uygun, başarıyla Kocaelispor'da kargaşa yaşandığını ve bu kargaşanın Sivasspor'da tekrarlanmaması için çalıştığını vurguladı. Uygun, şöyle konuştu:

''O zaman yaşananları yaşamamak için satrançtaki gibi piyonlarla oynuyor, stratejik hareket ediyorum. Belki bu yıl mat edeceğiz. Sezon sonunda şampiyon olmak için elimizden geleni yapacağız. O takımdan 9 futbolcu 4 büyüklere gitmişti. Mesela ben o yıl 300 bin liraya top oynuyordum. 3 milyon YTL transfer teklifi almıştım. O takımın yöneticileri transferi düşünerek, (Aman bizim maçta dikkatli oyna, seyirciyi tahrik etme), (sakın sakatlanma, transferin suya düşer) dediler. Bu da o yıl ikinci yarıda performansımı etkilemişti. Kendimi otokontrole aldım ve o yıl şampiyon olamadık.''


Bilmiyorum bu açıklama tartışılacak mı? Olay Fenerbahçe-Kocaelispor olayı değil.Yıllarca görmezden geldiğimiz, büyük takımlara transferleri gündemde olan futbolcuların o takımla maçlarında kendilerini bilerek göstermeme dedikodusu vardır ya. İşte birinci ağızdan doğrulama. Adam bir de bunu çok doğal bir olaymış gibi açıklıyor. Hayretler içerisindeyim. Klişe laf vardır ya işte şikenin belgesi diye. Şike illa birilerinden para alıp maç satmakla olmaz.Bülent Uygun ayrıca 4 futbolcudan bahsediyor. Hepsinin bu nedenle performansının düştüğü göz önüne alınırsa Kocaelispor'un kendisini otokontrole alan futbolcu müsveddeleri tarafından bir şampiyonluktan olduğunu rahatça söyleyebiliriz.

Hiç yorum yok: