3 Ocak 2008 Perşembe

BALAZS DZSUDZSAK



PSV akıllı iş yaptı transferde şu son iki yazıya bakınca. Perez'i şutlayıp 21'lik Macar'ı kadrolarına kattılar. 4 senedir Macar Ligi takımlarından Debrecen'de oynuyordu Dzsudzsak. İlk önce Ajax daha sonra Sampdoria, Chievo, Sheffield Wednesday, Reading, Plymouth Argyle ve Olympiakos peşindeydi. PSV sol açığı 5 yıllığına kaptı. Macar futbolunun en büyük yıldız adayı olduğu söyleniyor. Debrecen’le son 2 sene şampiyonluk ve 2007 Yılın En İyi Macar Oyuncusu apoletleri ile Philips Stadion’a geliyor. Arkadaşın tipi zaten Hollandalıdan farksız. Direk uyum sağlar.  

2 yorum:

Adsız dedi ki...

pek inandırıcı gelmedi ama az'nin 18m euroya alves'i aldığını duymuştum bir kanalda, internette pek rastlayamadım bu habere, acaba doğru mudur?

birde eğer uygunsa, blogu takip edenlerin size ulaşabileceği bir email adresi yazarsanız çok sevinirim..

son olarak da, ukalalık olmazsa bu yorumu yayınlamazsanız sevinirim, biraz kişisel bir yorum oldu, konu dağıldı gibi. gerçi ricamı yaparsanız, ilk sorumu da cevaplayamayacaksınız ama olsun.. =)

Flying Dutchman dedi ki...

yapılan her bilgi verici yorumu yayınlıyorum, sağolun ilginiz için, ulaşılabilecek mail adresi profile tıklandığında görülüyor buraya da yazayım mischtylerdurden@gmail.com

Bu arada söz konusu transfer dedikodusu doğru ama henüz gerçekleşmedi, AZ'nin böyle bir teklif yaptığını ben de duydum ama resmi bir gelişme yok diye biliyorum...

Sevgiler