10 Ocak 2008 Perşembe

KALAS İKİ YIL DAHA GALACTICO'DA



Hayranları kusura bakmasınlar, Ruud Van Nistelrooy bana göre ve ne mutlu ki geldiğim Hollanda halkının çoğunluğuna göre soyadı "kütük" anlamına gelen Jaap Stam'ı gölgede bırakacak kadar kalastır.  Adam eksiltmesi yoktur. Uzaktan şutu yoktur. Adam kovalaması, top kapması yoktur. Overrated santraforlar deyince daha önce yazmıştım Inzaghi’den sonra bu arkadaş gelir. Belirli aralıklarla ceza sahası içinde kendini yere atma hareketi yapar. Bunun bir sonucu olarak yıllar önce bir Arsenal maçında, kendi evi Old Trafford’da tüm Arsenal onbirinden zılgıtı yemiştir. Hatta takım arkadaşları yediği naneyi bildiklerinden bunu korumamışlardır bile. Açıklama yapmış, kulübün havası ve felsefesi bana çok uygun, iki sene daha burdayım diye. Real hayrını görsün, ben bu adamı sevmeyeceğim. Bütün kabahat benim. Bahsettiğim anın kısa bir de videosu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kalas oldugun manchester united'in gol rekoru elinde, real madrid'de cosuyor. Hey masallah!

Diger kalas inzaghi de uefa'nin en golcusu. hey masallah!