21 Ocak 2008 Pazartesi

RAHATLADIN MI EDEB YOKSUNU??!!!!




Tarih 10 Ocak 2004 - Akşam Gazetesi

Deniz Gökçe yazmış

"Koryürek gerçekleri açıkla!

Ülkemiz spor medyasında HBB bir adet vardı. Şimdi üç adet oldular. Hıncal Uluç, Cüneyt Koryürek ve Kenan Onuk! Bu üçlünün ortak özelliği ne? TRT veya gazeteleri kullanarak her yıl Olimpiyat, Dünya Şampiyonası gibi etkinliklere başkasının kesesinden seyahat edip, atletizmi 'sağmak', atletizm uzmanı süsünde ortada dolanmak! Son zamanlarda bu dümen yürümüyor. Çünkü Türkiye'de Süreyya-Yücel ikilisinin başarısı sistemi silkeledi, bu üçlünün sultasına isyan edildi, rekorlar onları bilgi elde edemez duruma getirdi. Üstelik Atletizm Federasyonu da mert bir Anadolu delikanlısının eline geçti, 'emekçi' Mehmet Yurdadön işi ile uğraşıyor ve 'Bizans entrikalarına' boyun eğmiyor."

3 yıl sonra 26 Kasım 2007 - Sporx'in Cüneyt Koryürek röportajı



“SÜREYYA İLE YÜCEL'İ AYIRMAK İSTEMEDİK”

- Deniz Gökçe, sizi, 'Cumhuriyet tarihinin en büyük yeteneği Süreyya Ayhan'ı bir hiç uğruna sabote etmekle' itham etti. Bu sessizliğinizi hâlâ koruyacak mısınız?

“Bunlar geçmişte kaldı... Deniz Gökçe, bana o derecede hücum ettikten sonra kendisi Süreyya ile bozuştu. Süreyya hakkında hiçbir yazı yazmadı. Bu kadar basit... Ben hiç kimseyi sabote eden kişi değilim. Deniz Gökçe'ye Süreyya Ayhan'ı tanıtan benim. Deniz bana telefon açtı, 'Böyle böyle bir kız varmış. Ne şekilde yardım edebilirim?' dedi. Süreyya'ya ulaştım ve onları buluşturdum. Doğru söylemek sabote etmek ise bana sabotör de, vatan haini de diyebilirsiniz. Süreyya Ayhan ve Yücel Kop ikilisinin iyi bir kombinasyon olduğunu daima söyledim, ama daima... İkisi bir araya gelmeseydi bu işlerin olmayacağını da ben söyledim. Akıl ya da akılsızlık ederek, bir çuval değil, bir ton inciri berbat ettiklerini de yine ben söyledim...

---------------------------------------------------------------------------------



Ey Deniz Gökçe, Artık Cüneyt Koryürek de yok. Kenan Onuk çok uzun süredir yok. Bir sen bir de medar-ı iftarın Süreyya Ayhan-Yücel Kop var. Nerede şimdi onlar? O yazıyı yazdığın tarihten beri neredeler?

Rahat uyu Cüneyt Koryürek, memleketi ve amatör branşları bu kendini bilmezlerin eline bırakmayacağız.

Hiç yorum yok: