2 Mart 2009 Pazartesi

REGGIE CROSS



Chris Corchiani ile beraber Efes'in Koraç kupası sonrası dönemi yabancılarındandır Reggie Cross. Aydın Örs molada taktik tahtasında laf anlatırken tribüne yumruk şov yapmışlığı vardır (Aydın Örs moladayken tribüne gitmek, ölüm sebebi !!!!!). Onun en unutamadığım, canlı şahit olduğum anlarından birisi. Efes Pilsen Euroleague'de kendi evinde 77-42'lik skorla farklı mağlup olduğu Olympiakos'u Pire'de 79-56'lık skorla hezimete uğratmıştır ki söz konusu maç Mirsad Türkcan'ın ilk çıkış yaptığı maçtır. Tarlac ve Fassoulas'a basketbol dersi vermiştir. Maç içerisinde Mirsad'ı bir pozisyonda iyi box yapmadığı için tokatlayan Reggie Cross maç sonrası kendisine yöneltilen "Evet Reggie ne diyorsun maç için, rövanşta aynı skorla mağlup ettik Olympiakos’u?” sorusu üzerine “Topraklarımızı geri aldık” şeklinde cevap vererek koskoca bir kahkaha atmama sebep olmuştur.

12 yorum:

Sosyal_FB dedi ki...

0-2'den 3-2'yi hatirlatir. Sonrasindaki Ulker serisi husran da olsa...

Soyle Efes soyle, soyle ne oldu?

Flying Dutchman dedi ki...

efes'e ne oldu hımm

koraç'ı aldı diye biliyorum ben

size göre tesadüftü bize göre söke söke

Adsız dedi ki...

efes e yıldırımspor dan gelmişti.ve gördüğüm en ilginç ve garip oyunculardan biriydi.

Sosyal_FB dedi ki...

Yok, o oyle olmadi. Olduysa bile baska zamanda oldu. Orada olani yazmak umumi edebe aykiri kacabilir F.D. :)

aksilaz dedi ki...

o değilde Mirsad'ı Galatasaray forması altında görmek benim hayalimdi ama olmadı olamadı

canoğlan dedi ki...

tarlac'ın kocaman bi kafası vardı.

berthelemy dedi ki...

"aydın örslü, naumoski'li efes pilsen" kadar hiç bir spor olayından heyecan duymadım desem yeridir.

ah efes ah..

Adsız dedi ki...

Reggie Cross ve Corchiani,Koraç Kupasi kazanilmadan önce takımdaydılar..Senenin 95 olmasi lazim..

Futbol yazilarin harika ama basketbol yazilarin iyi değil.Hele ki Bodiroga ve McRae'yi kıyaslamandan olacak şey değil..

Flying Dutchman dedi ki...

@bombaci;_raif

sanırım daha önce de bir basketbol postuna ilgili yorumu göndermiş ben de ilgili açıklamayı yapınca cevapsız bırakmıştın. Corchiani ve Reggie Cross Efes Pilsen'in Koraç Kupası'nı kazandığı 1995-96 senesinden sonra Naumoski ve McRae'nin yerine alınmışlar hatta Corchiani Naumoski'den sonra o boşluğu dolduramadığı için çok fazla eleştirilmişti. Kaldı ki hadiseyi yanlış hatırladığın her ikisinin takımda olduğu seneyi de yanlış bilmen. Koraç kupası kazanılmadan önceki takımdalardı diyip 1995 demişsin, Efes zaten kupayı 1995-96 sezonunda kazandı.

McRae-Bodiroga karşılaştırması sadece bir pozsiyon karşılaştırması değil bir oyuncu karakteri kaşılaştırmasıdır.

Tabi sen büyük ihtimal bu 2 oyuncuyla ilgili bir başka posta gelip yine "Reggie Cross ve Corchiani,Koraç Kupasi kazanilmadan önce takımdaydılar" yazacaksın ama ben yine de açıklamayı yapayım

Sosyal_FB dedi ki...

Hatta oyle ki Corchiani, Taner Korucu'dan bile once oynamistir :)

Adsız dedi ki...

Corchiani,Naumoski Benetton'a gidince transfer edildi.Sezon 94-95. Zaten Naumoski 1 yıl sonra Efes'e döndü ve o yıl Koraç kazanıldı.(son paragrafındaki cevaba geldim!!).tarihi yanlış hatırlıyorsun..

daha önce postuma cevap verdiysen teşekkür ederim.Ben görmedim.

Ben sadece bir eleştiri getirdim.Neden buna taktın anlamıyorum.Belki basketbol yazıların iyi değil dememe alındın.Ama ben blogunu düzenli olarak takip ediyorum.Çok da beğeniyorum..

@Canarino

Alaycı cevap vereceğine fibaeurope'a REginald Cross yaz da araştır bakalım.

Flying Dutchman dedi ki...

bombaci_raif

ben bu posta hafta sonu cevap verecektim ama kaldı

şunu söyleyeyim, sanırım haklısın :))

hala kimseden kesin cevap alamadım ama benetton'un saporta'yı efes'in koraçından önce kazanmış olması önemli bir gösterge..ben halbuki koraç zaferini daha önce sanıyordum...bu da naumoski benettonda iken yani koraçı kazanmadan önce oraya bir adam alınmış demektir...ben naumoski'nin ilk döneminde kupa alındı diye hatırlıyorum çok ilginç, ama ikinci dönemindeymiş....emindim oysa ki...hayır maçların tümüne gittim ordan biliyorum :))

araştırmaya devam edeceğim ama dediğim gibi sen haklısın galiba