1 Mayıs 2008 Perşembe

BUYRUN ATLAYIN



Maçın gidişatından, saha içerisindeki herhangi bir hadiseden ya da kameraların önünde şahsi şovunu yapmak için spor sahalarına atlayan bir çok kişiyi gördük bugüne kadar. Anlatacağımız hikaye bu şahısların müsabakaların ahengini bozan bu hareketlerine kesin çözüm getirecek türden. Tel örgü, özel güvenlik, sahaya uzaklık. Bunları çöpe atın. Tek yol timsahta.

2003 yılında Romanya 4. Ligi'nde mücadele eden ve ismini Romanyalı tarihçi ve devrimci Nicolae Balcescu'dan alan Steaua Nicolae Balcescu Romanya federasyonu yetkilileri tarafından, seyircilerin sık sık maç sırasında veya maç öncesi ve sonrasında sahaya atlamalarına son vermeleri konusunda sert bir uyarı alıyor. Bunun üzerine kulüp başkanı Alexandra Cringus futbol tarihinin en arıza hamlelerinden birisini yapıyor. Sahanın etrafına birbirine bağlı ve bir insanın üzerinden atlayamayacağı genişlikte bir hendek kazdırıyor. İçini suyla dolduruyor, daha sonra da bu yapay kanala timsahları koyuyor. Suyun içine yerleştirilmiş elektrik kabloları yoluyla timsahların suyu her daim sıcak tutuluyor. Başkan Cringus futbolcuların topu çevirmek isterken ya da başka bir nedenle bu hendeklere düşüp yemek olmaması için ilgili hendekleri sahadan belirli bir uzaklığa kazdırıyor. Peki bu önlemden sonra sahaya kaç kişi atlıyor dersiniz.

Seyrantepe inşaatı daha yeni başladı. Hendekleri kazmaya başlayalım.

Bu arada son notum şu. Ağız yapıları gereği tümsahların sürekli gülüyor gibi göründüğünü bir tek ben mi düşünüyorum?

1 yorum:

Flamboyant Striker dedi ki...

Yuh diyorum. Adam nasıl bir bıktıysa seyircilerden, direk öldürmeye yeltenmiş. Seyrantepe için de aslanlar koyulabilir. Malum Galatasaray..
Timsahlara gelince; valla tam olarak ağız yapısına bakamadım ben, o dişleri gördükten sonra başka hayallere dalıyor insan :)