19 Ağustos 2009 Çarşamba

ESMER ÇOCUK



Her yanıyla konuşulacak bir gazete küpürü. Hami Mandıralı'nın gollerden sonra horon tepmesi mi? Trabzonspor'un efsane kadrosu mu? Sonradan Avrupa futbolunun yenilmez armalarından olacak Lyon'un Trabzon tarafından orada ve burada dörtlenmesi mi? Bence en çok konuşulması gereken haberin sonundaki demeç. Demeci veren kim? Raymond Domenech. Ne demiş? "Bu kadar Avrupa Kupası maçı seyrettim. Böyle birine çok az rastladım. Her tarafı futbol kokuyor bu çocuğun". Kim o Domenech? Bugünkü Fransa Milli Takımı hocası. Başka bir esmer çocuk Trezeguet'yi geçtiğimiz yıl kadro dışı bırakan adam. Her esmer çocuğa sempatisi yok demek ki.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

ünal karaman mi o her yeri futbol kokan oyuncu...

Adsız dedi ki...

kısmayalım kendiniz de yetiştirin bole esmer cocuklar
trabzonspor gibi siz de altyapınıza önem verin sizden de çıksın yıldız adayları yıldızlar

Santiago dedi ki...

@İsimsiz
Kısmıyoruzda Ünal Karamanı hangi altyapı yetiştirmiş yaf :)) Trabzonmu gulerimm
Tugay olsaydı konu dogruydun ama Ünal Karaman Malatyaspordan transfer olmadımı Trabzona

Adsız dedi ki...

futbol kokmak ne lan ?

aşkın dedi ki...

Abdullah Ercan için de İngilizlerin transfer teklifleri olduğunu yazar ve her defasında güya İngilizlerin Apo için ''bir kuzeyliden daha sarışın'' ifadesini kullandıklarını ifade ederdi Türk basını.Fiksti bu ''bir kuzeyliden daha sarışın'', her defasında görürdüm.
Esat Yılmaer de Chicago Bulls ile röportaj yapmıştı bilirsiniz.

CaRtMaNtR dedi ki...

her tarafı İsmail Er kokan bir habermiş buda :D

varol döken dedi ki...

orhan kaynar/LYON (Hürriyet) bu ne la, haberi B. Orhan yapmış, Ünal'a kıyak geçmiş:)

turhanatakan dedi ki...

orhan kaynar, rahmetli trabzonspor yazarı değil miydi ya? benzer isimli topçu, rahmetli kayhan'ın kardeşi orhan kaynak'tı nam-ı diğer k. orhan. hani tsyd'de bize hatırlamak istemeyeceğimiz golü atan forvet.

semioticus (shelbyl) dedi ki...

B. Orhan'in adi zaten Orhan Cikrikci idi. Varol Doken'i en zayif halka seciyorum ustteki posta dayanarak.

Flying Dutchman dedi ki...

shelbyl why varol?????

Varol!!!! You're the weakest link....goodbye.......

Kalten dedi ki...

Küçük Orhan - Büyük Orhan karışmış :)

varol döken dedi ki...

program sonu açıklaması istiyorum:

ııı, hmmm, şeyyy... çok heyecanlıydım, konuyu görünce hemen atlamak istedim... bir süredir işler yoğun, üstümde baskı var, çalıştığım ajansta varol bütün gün blog geziyor söylentileri yayılmakta, o yüzden iyi okuyamadım, benim zaten gözlerim bozuk...

sensin lan halka!

:)

kutay dedi ki...

ben de o lyon maçıyla ilgili birşeyler karaldım, foto olarak bunu kullandım.. google'da o maça dair pek bir şey bulamadım. oysa çok güzel maçlardı..
bu arada bence ünal gayet sağlam bir topçuydu.. çok iddialı olacak belki, yasım da pek yetmez, kendi döneminin türkiye'de en iyi orta sahası olduğunu söyleyebilirim..
bilmiyorum çok mu yanlış?

Ku.Ba dedi ki...

Geçenki PSV - Ajax yazisinin altina Dzudsak hakkinda "tepeden tirnaga futbol kokuyor bu adam" diye bir yorumda bulunmustum da, sonra kendi kendime 12:21'deki Adsiz arkadasinkisi gibi bir tepki vermistim: "O ne demek lan?!" . Demek ki buradan kalmis aklimda.

Protanopia dedi ki...

@flying dutchman

o değil de ilk üç yorumun tarihi yazıdan eski. nasıl oluyor?!?!?

varol döken dedi ki...

@karamurat
harbiden ha, blogu mu naftalinliyonuz ne yapıyonuz!

Northx dedi ki...

yazi hulle yoluyla turkiye'den yollanirken, yorumlar turkiye'ye gore batida kalan ulkelerden gelmis olabilir.

Northx dedi ki...

3. yorumu ben fd diye okumustum, degilmis. o zaman hulleye de gerek yok, ilk uc yorum UK'den, izlandadan, kuba'dan vs gelmis olabilir.