30 Mayıs 2008 Cuma

TURNUVA HAVASI



Euro 2008 havasına girelim artık. Ben yukarıdaki şapkayla olaya resmen start verdim. Tabi şapkaya bakmayın Hollanda-Türkiye finalde karşılaşırsa tutacağım takım belli. Ama burası da yaşadığımız ülke sonuçta onu da destekliyoruz.

Şunu unutmayalım. Kazım, Emre, Ahmet, Mehmet, Necati şu bu. Bu takım kim oynarsa oynasın, bizim takımımız. Fatih Terim'in, Hasan Doğan'ın, Abdullah Gül'ün, Nihat'ın, Emre'nin, Ersun Yanal'ın ya da diğerlerinin değil. Bizim takımımız. Kadroya alınmasına lanet yağdırdığımız adamlar gol atınca sevinmeyecek miyiz? Zirveye çıkarsak arabalarla meydanlara akıp bayraklarımızı sallamayacak mıyız? Attığımız her golde kim atarsa atsın, teknik direktörü kim olursa olsun o "Türkiye" adına 1 gol sayılmayacak mı? O zaman boşverelim bu senin takımın, onun takımı, eksik takım, kötü oynayan takım, umut vermeyen takım laflarını. 1990 DünyaKupası'nda çeyrek final oynayıp son şampiyon Arjantin'i deviren Kamerun bizden daha mı "takım"dı. Ama arkasında koskoca bir Afrika halkı vardı. Koskoca bir Kamerun halkı. Çünkü Milla gol attığında biz Kamerun diye bir ülkenin varlığını bir kez daha hatırlıyorduk. Burada da böyle olacak. Kötü mü oynuyoruz? Evet, eleştirilecek yanımız var mı? Bir sürü. Ama bu takım bizim, başka takım yok. Bu var elimizde, bununla oynayıp bununla sevineceğiz. Değerini bilelim.

Herkese iyi tatiller.

6 yorum:

Guinness Please dedi ki...

Yazılarınızı uzun zamandır takip ediyorum ve çok beğeniyorum..

Bu yazıya yorum yazmadan duramadım. Ben de sizin gibi yurt dışındayım. İngiltere de çalışıyorum. Burda İngiltere finallere gidemediği için, sırf takım tutmuş olmak için Polonyayı tutalım bari kampanyası var. İngiltere de en fazla vatandaşı çalışan ülke Polonyaymış. Bu yüzden böyle bir şey gündeme gelmiş. Neyse demek istediğim, o kadar çağresizler ki başka takımları tutuyorlar. Bizim milli takımımız finallerde ve ne olursa olsun bizim takımımız.. Milli takımı beğenmiorum ben de şu an ama kazandıkları zaman kazanan Türkiye olucak...

Adsız dedi ki...

her zaman full destek
euro 2004 ten önce hazırlık maçında yunanistan polonyadan 4-0 kaybetmişti
yunanlar ne için katılıyoruz bu takımla diyorlardı sonra 3 kez yollara döküldüler

Flameking1

Onurov dedi ki...

Helal be, nihayet kafası çalışan adamlara rastladım. Bik bik ötüyor millet, biraz destek ya..

Ortega dedi ki...

2002 yılında İlhan'ın Senegal'e attığı gol, sanırım millet olarak bir futbol müsabakasında kenetlenmiş olarak görüldüğümüz en son andı..

Benim pek ümidim yok ama bu kampanyaya ben de destek veriyorum.. Beraber olma, tek yürek olma zamanıdır..

alperensaylar dedi ki...

hep destek tam destek
%100000000 katılıyorum
bir kez de taksimde, kızılayda ve başka yerlerde bütün takımların taraftarları sevinsin...

papaz dedi ki...

http://papazmetin.blogspot.com/2008/06/hep-destek-tam-destek.html

Kadroda beğenmediğimiz adamlar olsa da, dışarıda oradakilerden daha iyi isimler olduğunu düşünsek de oradaki 23 kişi yarından itibaren bizi tüm dünyaya temsil edecek seçilmişler. Eleştirilerin bitmesi, desteğin zamanı artık. Tekrardan tarih yazmanın, Avrupa'yı sallamanın zamanı.

Avusturya'dan sonra en az şans verilen takımız turnuvada ama biz zorları severiz.

Yunanistan'da olduğu gibi yine tarih yazabiliriz. Orada destan yazanlar da bu takımdı, artık destek zamanı,çünkü HEP SENİNLEYİZ TÜRKİYE.

Göğsümüzde ay ve yıldız
Sel olduk biz geliyoruz
Göğü titretir bu şarkımız
Yetmiş milyon söylüyoruz
OoOoO Türkiye Türkiye
Haydiii zafere Türkiye Türkiye OOoOoO
Yer gök inlesin bu sesi dinlesin
Hep seninleyiz Türkiye
Yer gök inlesin bu sesi dinlesin
Hep seninleyiz Türkiye OoOoOo

Çalsın davullar essin rüzgar
Dalgalansın tüm bayraklar
Arşa yükselsin bu şarkımız
Omuz omuza yürüyoruz
OoOoO Türkiye Türkiye
Haydiii zafere Türkiye Türkiye OOoOoO
Yer gök inlesin bu sesi dinlesin
Hep seninleyiz Türkiye
Yer gök inlesin bu sesi dinlesin
Hep seninleyiz Türkiye OoOoOoOoO