30 Ağustos 2008 Cumartesi

GİTTİK GÖRDÜK YEDİK











5 tane hem de. Sezonu bereketli açtık. 1 sene önce birisi gelip bana "Avrupa'da bir takımın kombinesini alacaksın ama maçı yarıda bırakıp çıkacaksın" dese kovalardım. Bunu da gördük. 88'de durum 5-0 iken çıktım staddan. Bir uğultu koptu. "6'yı yedik" dedim içimden ve düşündüm "bu bünye bir 6-0'ı daha kaldırır mı?" diye. Eve gelince öğrendim neyse ki biz atmışız. PSV 5-1 mağlup etti FC Utrecht'i. 42. dakikada durum 0-0, 48. dakikada 0-4'tü. 6 dakikada 4 gol yedik. İkinci yarı başladığında taraftarlar biraz gazlamaya çalıştı ama Afellay 25 metreden topu tavana çivileyince insanlar bira içmeye ve her pasa oley çektirmeye başladılar. Sezonun ilk maçında kendi evinde 20 dakikada 5 tane yiyince zaten joint içmiş kafalar yerinde durmadı tabi. Önümüzdeki haftalara bakacağız.

Bir parantez açmak istiyorum bir oyuncu hakkında. Leroy George. Çok açık konuşuyorum, iddialıyım, ömrümde gördüğüm en kötü futbolcular listesine ilk üçten girer. 2 senedir izliyorum. Her maç onbirde. Mircea Lucescu'nun manevi evladı Bülent Akın hesabı. Şöyle betimleyeyim. Osvaldo Nartallo yanında Messi, Dominiwue Iorfa yanında Drogba, Cihan Haspolatlı maeströ gibi olurlar. Yine abartmıyorum. Bugüne kadar çıplak gözle 5 maçını izledim. Bu 450 dakikada henüz bir adam geçtiğini (kendisi bir forvet), bir maçta 3'ten fazla isabetli pas yaptığını, kaleye şut çektiğini, atak kestiğini görmedim. Böyle bir oyuncuyu izlediğim için çok şanslıyım. Sizlerin de izlemesini isterdim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kötü futbolcu konusunda
karşıyakalı salim derim.

nebuchadnezzar dedi ki...

obara o zaman TR den biri onu transfer edebilir... :D

Riggs dedi ki...

ahahahaa
Yobo vardi Permier ligde. Ataga katildi bu arkadas, pas istedi pasi verdiler, orta yapacak, butun takim ceza sahasinda toplanmis, bu arkadas bi vurdu topa top kendi kalecisine gitti ahaha 40 metrelik bir geri pas atti istemeden. Ben de boyle bir adam gormedim.

Free Siyaset dedi ki...

Aynı kontenjandan Valdemarin i izletti bize de AIK. Allahtan gönderdiler adamı da kurtulduk...