3 Ağustos 2008 Pazar

HACI

"Hacı" derken tam kelimeyi kullandığımın ben de farkında değildim. Ömrüm boyunca unutamayacağım bir 5 gün yaşadım. Her türlü ifadeyi barındıran. Mutluluk, muazzamlık, efsane, rezalet, sefalet, huzur, gürültü, adrenalin, alkol, sapkınlık, pislik, sakatlıklar....Daha uzun cümleleri size ulaştırana kadar 2 boyutlular konuşsun şimdilik. Yazacağız. Sadece bir not ve teşekkür. Beni Iron Maiden konserinde 65.000 kişi altında ezilmekten kurtaran ve ferah bir yere gidene kadar bana eşlik eden Alman gence. O olmasaydı şu an bu blogun yazarı bir hastane odasında yoğun bakımdaydı. Tuttuğun metal olsun Hans.








































































10 yorum:

baha dedi ki...

Buyuk gecmis olsun, Hans'a bir tesekkur de bizden.

Resimler harika, hakkaten hacı olunur burda..

Adsız dedi ki...

hansa selamlar,resimler süper :)))

Ferman

maria lopez garcia dedi ki...

geçmişler ola
danke sehr Hans
bekliyoruz hikayelerini merakteyız

Adsız dedi ki...

Seneye oradayım hocam.

Büyü geçmiş olsun. Hans sağolsun.

Blogspor dedi ki...

Hoşgeldin hacı =)

Ahmet Bozada dedi ki...

geçmiş olsun arkadaşım..

hacıların hacısı olmuşsun hem de..yakışır..

line-up a bakınca dudağı uçukluyo zaten insanın. Bunlardan biri buraya gelse havalara uçuyoruz.

ah bi de iron maiden geçse buralardan..

Ezequiel dedi ki...

Çok geçmiş olsun Hacı Dutchman.
Yazını merakla bekliyoruz.

krAmer dedi ki...

geçmiş olsun dutchman .
''beklenen an gelecekse çekilen çile kutsaldır!'' diyim , akşam akşam klişe yapayım :)

Bu arada Sabaton'un hastası yaptın bizi , hele art of war albümü mükemmel bir konsept albüm olmuş , art of war yazısı için teşekkür eder , yeni albüm yazılarının devamını dileriz ..
tabii sabaton'un , maiden'ın diğer grupların wacken performans yazılarını 4gözle bekliyoruz ..

Adsız dedi ki...

Ben de beni Iron maiden konserinde sanki bi bebegi kaldırıyormuş gibi hızlı bir sekilde kucaklayıp kurtaran korumaya çok tesekkur ediyorum. O resmi eklerseniz sevinirim.

shadow dedi ki...

geçmiş olsun hollandalı. Hacı mı demeliydim? Yoksa Hacı Gazi mi? harbiden hacca benzemiş mevzu desene, orda da böyle elim kazalar oluyor.