29 Temmuz 2008 Salı

WACKEN'A GİTTİM GELİCEM





Pele "Wacken'a gitmeyen kendisine metalci demesin" demiş zamanında.....Yok pardon onu üniversiteden arkadaş Orhan demişti. Pele "Wembley'de oynamayan tam anlamıyla futbolcu değildir" demiş. Ona Wacken desen "kaçıncı ligde oynuyor" der. Neyse uzatmayayım, hacı olmaya gidiyoruz Hamburg yakınlarındaki bu heavy metal cennetine. Pazartesi, dönüşte umarız fotoğraflar ve yazılarla karşınızda oluruz. O arada blogu diğer 3 yazarımıza gözüm kapalı emanet ediyorum. Gözüm açık geri alırım söyleyeyim. Herkese iyi tatiller.

14 yorum:

Svetlin dedi ki...

iyi eğlenceler, allah bize de nasip eder inşallah hacı olamyı.

Beercholic dedi ki...

oh oh oh iron maiden, kreator, sabadon maşallah, iyi eğlenceler :D

Cthulhu dedi ki...

O nedir ya?

Gorgoroth, exodus (yuh), crematory, carcas???

Muhteşem. Müthiş.

Adsız dedi ki...

iyi eğlenceler hocam. Metallica'ya gittim geçen hafta ben de fakat IRON MAIDEN varmış Wacken'da.. Bu olmadı işte.. :P

Adsız dedi ki...

iyi eglenceler üstad, iyi bir yaziyla bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

sen euro 2008 e gitme ondan sonra hacı oldum de.

Scatterbrain dedi ki...

At The Gates!

arnawut dedi ki...

Bize Opeth gelio millet çılgına dönüyo. adamlar alt grup gibi yazılmış :O :D
Bende gelimmiii .p :/

krAmer dedi ki...

İyi eğlenceler . Biz de dünya gözüyle bi Maiden 'ı görsek , bi Wacken'e gitsek .ah ah...

Telif Hakkı dedi ki...

enfesmiş :)

opeth , iron, nightwish falan her daim konseri süper olan gruplar

iyi eğlenceler dileyelim :)

a.c. sedef dedi ki...

oha opeth vay vay vay

BLaCKFiSH dedi ki...

Ben bunu kaçırdım ya kendime nasıl kızıyorum.

Hocam iyi eglenceler

Up The İrons!!

Blogspor dedi ki...

Gorgoroth,Iron Maiden he.Vay canına =).İyi tatiller olsuun =)

Adsız dedi ki...

ee gel artık be hocam bekleye bekleye bi hal olduk :))

Valla hergün yeni postlarını okumaya o kadar cok alışmışım ki pazartesiye kadar yokum demene rağmen hergün acıp baktım acaba kesmişmidir eğlenceyi yarıda diye.hatta şu an pazar gecesi 04.40,belki diye elim sık kulllanılanlardan senin adrese gitti nedense,bi nevi bağımlılık mıdır nedir :)

Ferman