20 Ağustos 2008 Çarşamba

İSTİKRAR ABİDESİ


















Tarih 2 Subat 2008


Havalimanında gazetecilere bir acıklamada bulunan Sinan Engin “Schildenfeld'i uzun süredir takip ediyorduk. Aslında Drpic'ten önce Schildenfeld'i istemiştik ancak fiyatta anlaşamamıştık. 3 gündür süren görüşmeler sonunda verdiğimiz teklifte artırıma gittik ve anlaşma sağladık. Harika bir oyuncuyu kadromuza kattık” seklinde konuştu.

Tarih 2 Mayis 2008

Sinan Engin, Gordon Schildenfeld'i Dinamo Zagreb'e satmak için Hırvatistan'a gittiği yönündeki haberleri yalanladı. Javno.com adlı internet sitesine özel açıklamalarda bulunan Engin, "Schildenfeld iyi bir oyuncu. Genç ve bacakları çok kuvvetli. Gerçek bir stoperde aranacak bütün niteliklere sahip. Takımızda yer almasından memnuniyet duyuyoruz" diye konuştu.

Tarih 26 Mayis 2008

Seric'in Besiktas'la anlaşması sonrası Panathinaikos'un taraftar forumlarında adeta bayram havası yaşanırken, forumlardaki görüşlerin Türk basınına yansıması üzerine Sinan Engin, maraton.com.tr'ye çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Seric'in haksız eleştirildiğini savunan Sinan Engin, "Gordon ile kıyaslarsak Maradona'yı transfer ettik" dedi. İşte Engin'in maraton.com.tr'ye yaptığı özel açıklama:

"Gordon ile kıyaslarsak Maradona'yı transfer ettik. Aldığımız oyuncunun arkasındayız. Ona sallayanlar önce Seric'in kariyerine baksınlar. İtalya'da ne kadar oynamış, kaç kere milli olmuş onu bir araştırsınlar. Seri A'da bu kadar oynayıp, bu kadar milli olan böyle bir oyuncunun, daha Beşiktaş'ta oynamadan bu şekilde eleştirilere maruz kalması doğru değil"

Tarih 19 Ağustos 2008

Beşiktaş'ta Seriç'in oynamasına engel teşkil eden Gordon Schildenfeld ile görüşen Menajer Sinan Engin, çok sert bir konuşma yaptığı ve "Seni istemiyoruz. Burada sana yer yok" dediği öğrenildi.

Lig TV'nin haberine göre; Beşiktaş'da Gordon Schildenfeld'in Menajer Sinan Engin ile yaptığı özel görüşmede "Para istemiyorum, tek isteğim Beşiktaş'ta forma giymek" dediği öğrenildi. Bu sabah Nevzat Demir Tesisleri'nde Engin ile bir araya gelen Gordon Schildenfeld'in "Ben sizden para istemiyorum. Burada mutluyum. Beşiktaş'ta kalıp kendimi ispat etmek istiyorum. Beşiktaş'ta oynayacağıma da inanıyorum" ifadelerini kullandığı belirtildi.

Gordon'un bu sözlerine karşılık menajer Sinan Engin çok sert ifadeler kullandı. Engin'in "Seni istemiyoruz. Zaten kontenjanımız da dolu. Yeter artık bizim geleceğimize engel olma. Seriç senin yüzünden oynayamıyor. Neden kendine takım bulmuyorsun? Burada sana yer yok" karşılığını verdiği ifade edildi.


Şimdi son haber Milliyet gazetesinden alınmış bir haber. Yani bunları Sinan Engin’in ağzından duymadık henüz. Peki “Sinan Engin bu sözleri kesinlikle soylememiştir” diyebilecek insan var mı? Bu sözleri söylemesi kimi şaşırtır? Şu açıklamaları UEFA resmi internet sitesinde yayınlasa bir daha Besiktas, hiçbir yabancı futbolcuyu Türkiye’ye gelmeye ikna edemez. Ben bir Galatasaraylı olarak Sinan Engin’in Beşiktaşlılığından utanır hale geldim. Bundan daha ötesi var mı?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Inonudeki Sivas macinda zaten denilecek olan denildi.Artik bizde bu konuda saldim cayira mevlam kayirayiz.basbakan tayyip,Cumhurbaskani "fethullah" Gul iken bizim basimizada sinan engin olmus naapalim:

OOOO sinan engin
suc sende degil,seni stada alanda
paf takimi nerede,taraftar burada

aethewulf dedi ki...

Konuyla ilgili iki haber de benden,

14/04/2008
Türkiye'ye geldiğinden bu yana otelde kalan Gordon için geçtiğimiz haftalarda bir ev kiralandı. Eşini ve 3 aylık kızını İstanbul'a getirmeyi planlayan Gordon, bir an önce evin eşyalarının alınması ve dairenin oturulabilecek hale getirilmesi için ricada bulundu. Ancak evin eşyaları bir türlü alınamadı. Bu nedenle ülkesindeki ailesini getiremeyen ve otelde kalmaya devam eden Gordon, şikayetini bir defa daha menajer Sinan Engin'e iletti. Engin'in girişimleriyle evde hazırlıklar en sonunda başlarken, Gordon'dan evin temizliğinin yapılabilmesi için 50 YTL istendi. Ve işte tam bu esnada Gordon'dan herkesi şok eden bir cevap geldi; "Cebimde sadece 200 YTL var. Ben akşam ne yiyeceğimi bile bilmiyorum. Ülkemdeki bebeğime süt parası dahi gönderemiyorum!"

Aylardır parasını alamayan Gordon'un durumu karşısında afallayan kulüp yetkilileri durumu Menajer Sinan Engin'e bildirdi. Engin'in yoğun çabaları sonunda genç futbolcunun hesabına 5 bin YTL yatırılırken, daha önce durumdan haberdar olmayan Sinan Engin'in, yaşanan skandal karşısında küplere bindiği öğrenildi.
http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&ArticleID=516852&Date=14.04.2008&ver=53

29/04/2008
"Kendisini Sinan Engin'in beğenerek transfer ettiğini belirten Gordon Schildenfeld, "O çok iyi bir menajer. Bana çok güveniyor. İlk transfer olduğum gün yılın transferini gerçekleştirdik' demişti. Bana güvenmesi beni çok hırslandırıyor. Sahaya çıkarken onun bana verdiği güvenle sahaya çıkıyorum. Gelecek sezon başarılı maçlar oynayıp Sinan Engin'e olan borcumu ödeyeceğim" dedi."