15 Ağustos 2008 Cuma

O KURNADAN BU KURNAYA ÇİRKEF SIÇRAMIŞ


















“Special One” Serie A’yı henüz ligler başlamadan karıştırdı. Juventus´un hocası Ranieri ile ligler başlamadan söz düellosuna girdiler. Aslında aranan Ranieri´nin kendisi. Kariyerinde kazandıgı 1 İtalya, 1 İspanya Kral Kupası ve bir İtalya Super Kupası var. Laf attığı adam ise kupa koleksiyoncusu durumunda. Ne diye durup dururken polemik olsa da ben gireyim diye aranan bir adama laf atarsın ki. Hamburg’a mağlup oldukları hazırlık maçının ardından Ranieri “Mourinho’nun aksine ne yaptığımın farkına varmam için kazanmam gerekmiyor, geçen sene de kaybettiğimiz maçlar oldu, nasıl davranılacağını biliyorum” diyerek fitili ateşliyor. Mourinho cevabı yapıstırmakta gecikmiyor tabi. “Evet Ranieri haklı, ne yaptığımı bilmem için kazanmam gerekiyor, bu yüzden kariyerimde bir çok kupa kazandım, işin ilginci kendisi 70 yaşında ve kazanmanın önemsiz olduğunu düşünüyor, bu felsefesini değiştirmek için çok yaşlı, o yüzden de kariyerinde bir Süper Kupa ve ufak turnuvalardaki şampiyonluklar (ufak turnuva dediği İtalya Kupası ve İspanya Kral Kupası belirtelim) var” diyerek taşı gediğine koyuyor. Ardından Ranieri yine durmuyor. Mourinho’nun meslektaşlarına olan saygısızlıklarına dem vuruyor. Mourinho’dan cevap gelmeyince bu sefer de “Mourinho iyi bir hoca, ama onun İtalya’da kazanmasını istemiyorum, burada işler o kadar kolay değil” diye aranmaya devam ediyor. Konuyla ilgili son açıklama Mourinho’dan geldi. “Ranieri 3 kere konuştu ben 1 kere. 3-1 önde olduğunu sanıyor ama benim golüm güzeldi”

Ranieri’ye buradan tavsiyemizdir. Daha fazla uzatmasın. Fena madara olacak. Zaten olmuş olduğu kadar.

1 yorum:

İlker Yılmaz dedi ki...

gittiği her yeri karıştıran bir isim şu mourinho. diğer hocalarda bu polemiklerden keyif alıyor diye düşünüyorum.