30 Eylül 2008 Salı

MURRAY'E SODA




















Şahsen Andy Murray'i gördüğüm andan itibaren sevmedim. Rakibine saygı duymayan bir tavır, sürekli tahrik edici hareketler, küstah bir oyun karakteri. West Ham taraftarı kendisi. Ben şahsen yakıştıramadığımı söylemeliyim. Hafta sonu stada teşrif edince tribünler ayaklanmış tabi. "Who on earth Rafael Nadal (Rafael Nadal da kim oluyor)" diye bir de ucunun nereye varacağını bilmeyecekleri tezahüratlar yapmışlar. Nadal 5 Grand Slam şampiyonu tenisçi oluyor. Andy Murray kim oluyor? Grand Slam'lerde en iyi derecesi final olan bir tenisçi. Ha bahsettikleri spor dalı futbolsa bilemem. Öyle sırta formayı geçirip 3 top sektirme ile futbolcu olunmuyor. Hem daha Nadal'ın marifetlerini görmedik. Bir gün Bernabeu tribünlerinden sahaya inerse orada da Murray'ın ağzını açık bırakır onu bilirim. Şimdi blogun tenis konularının değişmez muhalifi "erkut" gelip "Murray Nadal'dan daha iyidir Dutchman çekerim kulağını" diyecek biliyorum. Ama durum budur.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir kere "tenis konularinin degismez muhalifi" tanimlaman yanlis. Dogrusu "büyük tenis uzmani, gurusu" olacakti. :)

Möri böyle esseklik yapmis mi bilmiyorum ama Nadal hakkindaki cok olumlu aciklamalarini hatirliyorum kendisinin: "Nadal is unbeatable" "This guy is crazy", falan filan diye.

Möri'nin problemi rakibe saygisizliktan ziyade kendisiyleydi. Sürekli kendisiyle kavga eden, her vurusundan sonra olayi pskopata baglayan bir hali vardi. Bu konuda adada da cok elestiri aldi. Bu arada ada demisken, Ingilizler hic sevmezler, bir Iskoc olarak futbolda Ingiltere'nin rakiplerini tuttugunu acikca da beyan etmistir. Bak West Ham olayini bilmiyordum. Vay lavuk vay...

Acikcasi korttaki davranislari Wimbledon'dan sonra, yani sert kort sezonunun baslamasiyla cok düzeldi.

Ha su konuda seninle hemfikirim, adam gicik ve aynen ben de gördügüm andan beri gicik oluyorum kendisine. Bu arada Hincal denen cok bilmis, Möri sirf Amerika Acik'ta final yapti diye, kendisini Federer, Nadal ve Djoko'dan daha yetenekli yapti. La havle vela kuvvete.

Bayramini kutlar, gözlerinden öperim sevgili ucan "Ingiliz'e benzemeye calisan Alman"

erkut

a.c. sedef dedi ki...

bu murray denen balon ne zaman patlayacak diye bekliyorum..izlediğim tüm maçlarında "ingilizler'in yeni umudu" diye anlatıp duruyorlar ama sert kort dışında bi numarasını görmedim.federer 27 nadal 22 djokovic 22 yaşındayken bu murray daha bir grand slam için çooook bekler.

bu arada tezahüratla ilgili west hamlılara bir sözüm var:west hamlılar akıllı olsun. :D