14 Ekim 2008 Salı

DISLIKES GLOVER

























Tom Hanks zamanında Final Fantasy filmi ilk piyasaya çıktığında "bir gün insanlar tamamen bilgisayar programlarından oluşan aktörleri görmek isteyecekler ve biz aktör ve aktrisler iş bulamayacak" diye erkenden yaygarayı basmıştı. Tabi film beğenilmedi, izleyicinin perdede kanlı canlı oyuncuları görme isteğinin bitmeyeceği ortaya çıktı. Ama Hanks'in iddia ettiği şey sinema sektöründe olmasa da bir yönüyle yönüyle futbol dünyasında gerçekleşebilir. Sven Goran-Eriksonn 2001 yılında İngiliz milli takımının başına geçmeden önce Kevin Keegan'dan doğan boşluğa, Championship Manager'da başarılı olduklarını söyleyen bir dolu insan başvurmuş ve İngiliz federasyonuna, oyunda İngiliz milli takımıyla yaptıkları kariyerleri print edip mektupla yollayan 100'ün üstünde insan olmuştu. Mart ayında Hicks-Gillett ikilisine tepki olarak kurulan AFC Liverpool bu işi bir adım ileri götürerek teknik direktör arayışını internet üzerinden yapmış hatta sitesine bir de başvuru formu koymuştu.

İngiltere Division 2 takımlarından Port Vale'in stepne hocası Dean Glover'ın başına gelenler bunu bir adım daha ileri götürdü. 22 Eylül'de kovulan Lee Sinnott'ın yerine Port Vale kulübünde antrenör olarak görev yapan Dean Glover, kulübün tarihinde ikinci kez, yeni hoca bulunana dek idare etmesi için görevlendirildi. Port Vale bu sene İngiltere'nin dördüncü kademesine kadar düştü ve şu anda da 24 takımlı ligde 16. sırada. Kulüp 2 haftadır menajerlik oyunlarında çok iyi olduğunu söyleyen kimliği açıklanmayan bir şahıstan mesajlar alıyor. Görünüşe göre mesajı gönderen Port Vale sevdalısının hedefi de büyük. "Bana gerekli bütçeyi verin takımı Şampiyonlar Ligi'ne kadar götüreyim" demiş. Yani "Tactical Knowledge", "Determination", "Motivation" 20 olmuş adamda. Üzerine de "Robbie Williams'ı da tanırım, tüm albümlerini aldım" diye de eklemiş (Williams Port Vale'in en büyük hissedarlarından birisi). Glover'ın başına dert olan sadece o değil. Evde FM oynayan 2 oğlu da sürekli ona tavsiyeler verince çıldırmış tabi. "Menajer olmayı kolay bir şey sanıyorlar, sanal milyonlarla olmaz bu işler, ben de bilgisayarın düğmesini açıp Ronaldo'yu almayı biliyorum" demiş. Burdan Glover'a sesleniyorum, yıların efsanesine böyle dil uzatamazsın arkadaş. Ben ki Stirling Albion'ı 2 milyon pound borç, 2 bin kişilik stad, hepsi Nartallo ve Iorfa'dan bozma oyuncularla İskoç üçüncü liginden alıp 2 sene üstüste Şampiyonlar Ligi şampiyonu yapmış, İskoçya'daki Glasgow hegemonyasını bitirmiş, bütçeyi 300 milyon pounda çekmiş adamım, CM'ye de FM'ye de laf ettirmem. Hatta evet, ben de mi başvuru formu yollasam ne? Zaten durumum "wants a new challenge", ilaç gibi gelir.

1 yorum:

masa bekleyen cocuk dedi ki...

o kımlıgı acıklanmayan $ahıs olmayı ne kadar istedim bilemezsiniz :))