26 Ocak 2009 Pazartesi

ADAM MI ÖLDÜRDÜM
















Bu tür magazin haberlerine pek girmiyorum ama bu seferkini okuyunca aklıma Şener Şen geldi ne yalan söyleyeyim. Şekerpare filminde İlyas Salman'ı gizlice Ayşen Gruda ile yatağa soktuktan sonra "sözde baskın" yapmak için hala nasıl yaptığını bugün bile çözemediğim kapıya uçarak çift ayakla dalışı vardır ustanın. Hatta o dalıştan sonra hiçbir şey olmamış gibi 2 ayağının üstünde durabilmiştir. Sonra da bizim haberle ilgili repliği gelir. "Seni haremime aldım, karımı kızımı emanet ettim, sen biricik kızımı......hiiiiii". Boca Juniors da bugünlerde Uçan Kuş'a haber olmuş. Boca'nın Şubat 2007'de transfer ettiği ve bu sezonun Clausura Ligi'ne kadar kadroda kendisine yer bulan Mauricio Caranta birkaç gün önce teknik direktör Carlos Ischia tarafından kendisine kulüp bulması gerektiğini söylenerek tesislerden gönderildi. Caranta form durumu gayet iyi giderken hatta Ağustos ayında Güney Amerika Süper Kupası sayılabilecek Recopa Sudamericana finalindeki 2 maçta da oynamışken Clausura maçlarında kadroyu görememeye başladı. Şimdi ise tesislere bile alınmıyor hatta gelen haberler çalışması için antrenman sahasına alınmayı bırakın kaleci kazağı bile verilmediği. Dedikodu kazanı da kaynamış tabi. 3 tane ayyuka çıkan dedikodu var.

1-Caranta'nın soyunma odasında genç takım oyuncularından biriyle seks yaprken yakalandığı,
2-Caranta'nın Ischia'nın kızıyla ilişkisinin olduğu,
3-1 numaralı dedikodudaki genç takım oyuncusunun 12 yaşında olduğu.

Anlayacağınız dedikodulara göre adam ya homoseksüel ya ırz düşmanı ya da cinsi sapık. Nerden tutsan kurtuluşu yok. Zaten Carlos Ischia'da "onu kamptan gönderdim, çünkü yüzünü görmeye bile dayanammıyordum" diyor, artık ne halt yediğini oradan tahmin edin. Bizimki de açıklama yapmış "ne yaptım adam mı öldürdüm, nedir bu zulüm?" diye. South Park'ta Stan Marsh'ın çocuklarla seks yaparken yakalanan sapığın "biz toplumun kurbanıyız, bizim de duygularımız var" savunması üzerine "Dude, you have sexed with children" diye patlaması vardır. Bununki de ona benzemiş. Boca şu anda tek kaleciyle yeni sezona hazırlanıyor, Getafe'den eski kalecisi Pato Abbondanzieri'yi transfer gündemine almış durumdalar.

2 yorum:

Semt Aşığı dedi ki...

bence kızı götürüyor öteki türlüsünü açıklardı ya.Hapse attırırlardı böyle bişey saklayanın yapandan farkı yok.

thieu dedi ki...

adam tottiye benziyor.