9 Ocak 2009 Cuma

CİHAT ARMAN'DAN

























Blog okuyucularından Şükrü Demiray yollamış aşağıdaki hikayeyi. Bana gönderdiği mailin açıklamasını da aynen aşağıya kopyalıyoruz.

Bir hikaye yolluyorum. Cihat Arman'ın 1969 yılı basımı "Futbol" adlı kitabının anılar kısmından. Ben yıllardır sıkıldım "bu rekabet neden bu hale geldi, biz eskiden süt içerdik testiden, sonra kol kola maça giderdik" muhabbetlerinden. Turgay Şeren ve benzeri bir kısım adamların yıllardır yalan söylediğini birileri anlasın. Benim de kendi dedemden dinlediğim F.Bahçe/G.saray tribünlerinden nahoş hikayeler var 1930'lu yıllara dair. Ama ölmüş adamı kaynak göstermek ciddiye alınmaz diye yazılısından bir örnek yolluyorum. Bu tek değil yıllar içinde eski dergi ve gazetelerde onlarca hikaye okudum, elimdekileri tasnif ettikçe başkalarını da yollarız.

1 yorum:

Alper Öcal dedi ki...

Şaka diyor yalnız efsane Cihat Arman.

O zamanlarda yapılan şakalar da bir başkaymış anlıyoruz ki :)