28 Ocak 2009 Çarşamba

TEMASSIZLIK



















Seviyorum bu oyunu ve içinden çıkardığı hikayeleri. Yeni bir tanesi Hollanda'nın batısındaki Ijmuiden kentinden ve kentin 2. ligdeki takımı Telstar'dan geldi. Hafta sonu Telstar ile VVV Venlo arasında Ijmuiden'ın Sportpark Schoonenberg Stadyumu'nda oynanan maçta stadyum ışıklandırmasında meydana gelen bir arıza sonucu elektrikler kesilmiş. Herkes ne yapacağız, problem nedir diye anlamaya çalışırken Telstar taraftarları arasında bulunan Gerrit de Rijk adındaki elektrikçi "açılın şuna bir bakın" diye dalmış güç kaynağının bulunduğu odaya. Arızanın hemen tamir edilemeyeceğini ve ışıklandırma sistemini çalıştıran düğmelerde bir temssızlık olduğunu saptamış. Çözümü de eski usülle bulmuş tabi. Eskiden çatı antenleriyle iyi görüntü yakalamak için oynardık da görüntü bir yerde çok iyiyse anteni elinde tutana "maç boyu öyle kal" derdik ya. De Rijk da aynı hesap. Adam maç boyu elinde tornavidayla karanlık bir odada temassızlık olan düğmeye basar halde oturmuş, tabi maçın TV yayını da yok. 2-1 kazandı Telstar ve federasyonun vereceği cezadan kurtuldular. Takımına destek verme böyle işte. Store'dan forma al, antrenmana baklava getir olmaz bu işler. Adama bir hediye verildi mi ya da ücret ödendi mi bilmiyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Süpermiş valla,ayrıca ek bilgiyide ben vereyim Venlo şu an da ligde acık ara lider,sanırım galibiyetin sevinci daha coşkulu olmuştur Telstar da :))

Ferman

Adsız dedi ki...

olay çok şahan ayrıca yarı alakalı kişisel bir olay anlatmak isterim..
birgün evde tek maç izleyecem ama benim dandik anten sorun çıkarıyor..neyse balkona çıkıp ayar yapıorum o arada, hiza verecek kişi olmadığı içinde tv'nin sesini sonuna kadar açtım ki sesten durumu anlayım..en sonunda bir iki oynamada sese görse ekranın düzeldini anladım..
oh len ne zekiyim dierekten, anteni bıraktım eve odaya girince, yayının tekrar gittiğini fark ettim..bir iki denemeden sonra mevzunun bir temassızlık olduu fark edilir..zati anten oksitlenme mevzusunu artık paslanma nıoktasına taşımış neyse..
sonuçta balkondan tv gözükmüor..ben anteni bir ayarda tutmassam iş netleşmior..neyse o panikle tv ye radio muamelesi yaparak bir müddet maçı balkondan dinlemiştim..sonra 15 dakkamı da feda edip, bant yardımıyla geçici çzüm bulmuştum neyse..bu da böyle bir anımdı işte..

Çetin Cem dedi ki...

direkt kombine falan hediye etsinler vatandaşa :)

Adsız dedi ki...

ntvspor'da spor servisi bu postu yayınladı :)
adresi görünce heyecanlandım hemen aa bu bizim flying dutchman diye :)