5 Şubat 2009 Perşembe

GERÇEK KEZMAN KÜRKÇÜ DÜKKANINDA















2004 yılında PSV'den Chelsea'ye geçtiğinde Mateja Kezman'ın hayatının en büyük hatalarından birisini yaptığı her geçen gün biraz daha ortaya çıkıyor. 4 sezon oynamıştı PSV'de ve 100'ün üzerinde gole imza atmıştı. O günden bu yana geçen 5 sezonda 4 takım değiştirdi. Attığı gol sayısı 50'yi bulamadı daha. Tabi gittiği takımlardan 2 tanesinin Hollanda'ya göre gol pozisyonu açısından daha kısır ligler olduğunu söylemek lazım. Bu 4 yıllık kariyerindeki en parlak maçının Alanyaspor'a karşı olması zaten her şeyin özetini veriyor. Dün PSG Fransa Lig Kupası'nda Bordeaux karşısındaydı. 3-0 mağlup oldular. Kezman takımı 1-0 geride iken 57. dakikada çok net bir pozisyondan yararlanamayınca protestolar eşliğinde Paul Le Guen tarafından kenara alındı. Daha sahadan çıkmadan üzerindeki formayı çimlere fırlatıp attı. LeGuen maç sonrası "hoşgörümüzün de bir sınırı vardır elbet" şeklinde aba altından sopayı gösterince Kezman hemen özür diledi tabi. Cezadan kurtulamayacak elbet. Özürü sırasında söylediği sözler benim için çok önemli. "Takım için en iyisini yapmaya uğraşıyorum, şu an tarafarlar gerçek Kezman'ın ancak % 10'unu görebiliyorlar, bazen hayatta çok fazla zorlukla karşılaşırsınız ve buraya geldiğimden beri kariyerimin en zor zamanlarını geçiyorum, yine de cesareti olan bir oyuncuyum, hala takıma yararlı olabileceğimi düşünüyorum." Bana bir başka demeci hatırlattı......Size?....Yardımcı olayım.

Tarih Ekim 2007.

"Bir türlü Fenerbahçe’de şeytanın bacağını kıramıyorum. Beni seven ve her zaman destek olan Fenerbahçe taraftarına borçluyum. Onları bir an önce mutlu etmek istiyorum. Ancak hâlâ anlayamadığım bir terslik var. Bunun da en kısa sürede geçeceğine inanıyorum. Kısa zamanda gerçek Kezman’ı herkes görecek. Golleri atamamak beni daha da hırslandırıyor. Adımın Fenerbahçe’de iyi anılmasını istiyorum. Bu nedenle de başarılı oluncaya kadar mücadeleme devam edeceğim"














Tahmin ettiğiniz gibi Mateja Kezman'ın demeci yukarıdaki. Son 2 senedir gerçek Kezman'ı arıyor Sırp oyuncu. Aslında bulacağı bir tek yer var. 1 ay önce Hollanda gazetelerine verdiği röportajda "Kalbim hala PSV için atıyor" diye başladı röportaja. İşlerin iyi gitmediğini ve onu eski günlerine döndürecek tek çaresinin olduğunu biliyor. Kürkçü dükkanı. 2 sezonda üstüste 31 gol attıktan sonra Chelsea'de sadece 14 maça çıkabildi ilk onbirde. Atletico Madrid macerası hiçbir işe yaramadı. Fenerbahçe taraftarları onun yolunu kesip oyunculuğunu sorguladılar. Şimdi de Paris'te üzerindeki formayı çıkarıp fırlatacak raddeye geldi. PSV bu sezon şampiyonluk defterini kapattı ve artık seneye bakıyor. Kezman'ın bu forma hadisesinden sonra PSG'deki geleceğinin çok kısa olacağını söyleyenler var. Yaz transfer döneminde Kezman'ı Eindhoven kentinde görürsek hiç şaşırmayın. Çünkü iki tarafın da buna ihtiyacı var.

4 yorum:

liverpoolandkop dedi ki...

yanlış bilmiyorsam bonservisi hala Fenerbahçe'de peki PSV, Aziz Yıldırım'ın isteyeceği bonservis ücretini verirmi ?

cagliari42 dedi ki...

psg küme düşmediği sürece kezman'ın türkiye'ye dönme ihtimali yok. sezon sonu psg kezman'ı almak zorunda. yani hollanda'ya dönüş meselesi psg ile psv arasında.

liverpoolandkop dedi ki...

ne saçma bir anlaşma, PSG'de hangi salak imzalamışki bu anlaşmayı ?

Minero dedi ki...

Geçenlerde arkadaşa da söyledim. Kezman'ın gideceği kürkçü dükkanı PSV değil ülkesinde yetiştiği ya da mahallesindei kulüptür. Split'te, Belgrad'da olabilir...