3 Mart 2009 Salı

12. ADAM

7 yorum:

varol döken dedi ki...

@flying dutchman ve sevgili blog kadrosu
sevgili kardeşlerim, güzel arkadaşlarım,

sabahları saat 8.30da kalkarım, 9.30 işbaşı... mesleki tanım gereği okumaya ve yazmaya vaktim çok, mektupları kontrol eder, gazetelere bakar hemen bloglara dalarım... günde bunun için bazen 3-4 saat ayırabiliyorum... hafta sonları beyin tatilimdir (zaten artık tavukçuda kuryelik yapıyoruz:) internete çok girmem... ama sanırım ortalama olarak okumaya oldukça vakit ayırıyorum...

ama ben bile yetişemiyorum hızınıza ya! yazan adama az yaz diyen kafasına odunu yer (yavaş vur joe hem o ben değildim, hani arkadaşlar iyiydi) biliyorum ama biraz daha zamanlı gelse şu postlar... kaçırınca içime dert oluyor, eh hepsine birden yüklenince beyin pert oluyor...

yöneticilerimizden anlayış bekliyorum (kemal sunal ın karpuzcuyla ikiz olduğu filmdeki röportajı gibi okuyunuz:)

sevgiler, saygılar...

Semt Aşığı dedi ki...

bu hangi takım n maçı?

Flying Dutchman dedi ki...

sevgili varol anlıyoruz ama bu bir tür günlük, şöyle bakmak lazım günde ortalama 7-8 yazı yayınlanıyor...bunların 5-6 tanesi futbolla gerisi başka dallarla ilgili...e herkesin yöneleceği yazılar farklı olacaktır..bir tanesi sinemayla ilgili yazıyı okuri diğeri, müzikle, gerisi sadece futbolla

bir tür kalabalık yarattığıızı düşünmüyorum, zira bu yazılardan 2-3 tanesi güncel olaylar, eğer onları yazmazsak birkaç gün içinde güncelliğini kaybediyor yazmak zorundayız...e ufak araştırmalarımız da var onlar olmadan sadece güncel haber sitesine dönüşmenin bir anlamı yok. şöyle diyeyim...aşağı yukarı bu blogla aynı faallikte yazan borges'i okumam 15 dakikayı alıyor günde...o kadar da abartmamak lazım, bence sen fazla blog okuyorsun :)))

ayrıca kaçırdığın postları hafta sonu okuma gibi bir şansın var, hafta sonu pek yazı girmiyoruz :))

tunchay dedi ki...

rizespor-büyükşehir belediye.

olimpiyat stadı, sene 2006 ya da 2007 olmalı..

varol döken dedi ki...

@flying dutchman
iyi de ben hepsinden başka tat alıyorum, hepsini ayrı ayrı okuyorum... kalabalık yaratan dudullu-hadımköy hattı minibüsleridir abicim, meramım o değildi, anlamışsındır sen, ben de seni anladım zaten, böyle devam...

öyle de okuyacağız, böyle de okuyacağız neticede:)

AbSurDMaN dedi ki...

Hakkaten ya, bir yazıyı okurken bir de bakmışım 3-4 yazı daha eklenmiş :) Takip etmek gerçekten zor

tryy dedi ki...

Harika gidiyor bence. Giremediğim günlerin yazılarını biriktirip okuyorum. Bazen geçmişe gidip kaçırdıklarıma bakıyorum.

Fotoğraftaki durumun benzerlerini gittiğimiz deplasmanlarda yaşıyoruz. Gol atıp sevinen beş kişi olduğumuzu bilirim.