18 Mart 2009 Çarşamba

KİLİSLİ FİKO



Öncelikle fotoğraftaki ısırılmış kısım için kusura bakmayın, bir diş attıktan sonra aklıma geldi fotoğraf çekmek. Dün anneyi trene bırakmak için öğlen vakti Haydarpaşa'ya düştü yolum. E o acelede yemek yiyemeyince trenin hareketinin ardından vakit bulabildim ancak. Eh orada açken, Kilisli Fiko'dan başka bir alternatif de düşünülemezdi.

Yeri tarif edelim önce. Bağlarbaşı-Kadıköy bağlantı yolundan Kadıköy'e gelirken, yol sizi ikiye ayırır; Kadıköy Meydan ya da Acıbadem. İşte tam Tepe Nautilius'a doğru giden yolun köşesinde yer alır Kilisli Fiko.

Menü fazla karışık değildir. Çorba içeceksen Yuvalama'yla başlamalısın. Çiğköfte vazgeçilmezlerden. Kebap seçenekleri ise Adana, Urfa ve Şiş. İstersen karışık da alabilirsin tabi. Sonrasında hala yiyeceğim dersen, şahane de bir kadayıf.

Anlattıkça tekrar acıkıyorum. Son notları verelim. Fiyatlar pek ucuz sayılmaz. Çorba 6, kebaplar 9-12, tatlı 6 lira. Kredi kartı, multinet, sodexho geçmiyor. Nakit çalışır. 24 saat açıktır. Şiddetle tavsiye edilir.

Web siteleri de gayet başarılı, onu da gösterip, iyice sulandıralım ağzınızı: www.kilislifiko.com

by tunchay

20 yorum:

Flying Dutchman dedi ki...

ilk yorumu ben yapayım, senin ağzın uzunlamasına mı arkadaş? o nasıl ısırık benim bildiğim ısırık yayvan ve geniş olur...

blog yazarı diye timsah mı çalıştırıyoruz?

Bay Kerahet dedi ki...

gece acıkanlar için ideal yer. Dışarıdan bakıldığında bu kadar lezzetle ve de bu fiyatla karşılaşacağınızı tahmin edemeseniz de değiyor. (:

Unknown dedi ki...

Zahir Usta (Firat Durum) hem fiyat, hem secenek, hem de lezzet olarak Fiko'yu ezer gecer :) Mekan, Kadikoy Rihtim caddesi.

varol döken dedi ki...

timsah tuncay:)

tunchay dedi ki...

şimdi arkadaşlar yanlış yönlendirmeyelim.

Farkettiğiniz gibi ekmek diyagonel dilimlere ayrılmış. parça parça yiyorsunuz yani. biz de bir parçayı almışız elimize ısırmışız, sonra fotoğraf için tekrar yerine koymuşuz.

şimdi ne zaman tavuk yiyoruz bunu söyleyin artık, acıktım?

taksim dedi ki...

insanın adı Fikret olunca daha bir garip geliyor, komik geliyor :)

afiyet olsun, bende mekanı yeni öğrendim

varol döken dedi ki...

bizde bütün tavuk erol taş gibi yeniliyor:)

ne zamanını ben bilemem abi, joe tütün işçiliğinden dönünce, mafalda akropolis ten inince, canarino son 400de gelince, ütreht eyalet şampiyonu olunca, le foot şanson söyleyince vs. vs. vs...

kapımız haftanın 7 günü, sabah 11 gece 24 açık amma velakin zamanının ben veremem, verilen zamana uyarım ancak...

tubik dedi ki...

Öfff.. Bu blogu dişilerin de okuduğu ve dişilerin %90'ınının (kediler dahil)genel olarak diyette olduğu düşünülürse çok acımasız olduğunuzu söyleyebilirim.. O ısırık anını gözümle görsem kem gözlerimle boğazınıza dizerdim muhtemelen :)))) Afiyet olsun !

jose dedi ki...

viva tavukçuzade!

Adsız dedi ki...

Post iyidir hoştur da Fırat Hocanın yoruma yarıldım :D

Ferman

renom dedi ki...

ev kilisli fiko'ya 5 dk mesafe de olduğu için işi çıkışı koşa koşa gittim bir dürüm indirdim. yalnız resim de ki ısırığı ben de çözemedim. bir kaç deneme yaptım ama başarılı olamadım pek :D

cavs dedi ki...

dutchman pisligine yapıyo bunu heralde. haftayı iştah açıcı postlarla kapıyodu simdi hergün aynısını yapmaya başlarsa fena =)

Adsız dedi ki...

blogu yurtdisinda etrafinda turk lokantasi bile olmayan yerlerden okuyanlarda var biraz ayip olmuyormu :(

Flying Dutchman dedi ki...

yahu yazı benim değil benim ne suçum var...Tamamen Türkiye kaynaklı, ben kıvranmıyor muyum sanıyorsunuz?

Bizi kim düşünsün ey ahali :(((

varol döken dedi ki...

@flying dutchman
alakasız olacak ama merak ettim, klavyen türkçe'mi? okurken veya yazarken zorluk çekmiyor musun?

@mourinho
eyvallah, bugün ara, kendine bir közde patates söyle, benden:)

alchoburn dedi ki...

Ağız yapısına Flying Dutchman değinmiş, ben de olaya ortasından girişmekten bahsedeyim. Ne bileyim insan ekmeğin başını ısırır önce.

Çok leziz görünüyor yahu.

Flying Dutchman dedi ki...

varol bir problemim olmuyor, klavyem türkçe

tunchay dedi ki...

yorumlardan anladığım kadarıyla, çok ilgi çekti bu tip resimler.

merak etmeyin arkadaşlar, önümüzdeki dönemde de şehrin muhtelif restoranlarından çekilen acıktırıcı resimlerle karşınızda olacağız. yine anlaşılıyor ki, ısırığın da ayrı bir havası oldu. Diğer gurmelerden farklı olarak benim fotoğraflarım hep böyle ısırılmış olacak!

varol döken dedi ki...

tavuk ısırığı da isteriz:) erol taş gibi budundan koparılmış foto isteriz:) en iyi 10 kömürde tavukçu listesi isteriz:)

jose dedi ki...

eyvallah varol abi:)