23 Nisan 2009 Perşembe

BLOGGÜCÜ YÖNETİMİNDEN BASIN AÇIKLAMASI



Arkadaş, ne kadar çok talep geldi. İki gündür üzerime üzerime geliyorlar, hah 30 kişi çıktı nasıl seçeceksin bakalım takımı. Hadi bakalım çık işin içinden diye. E haksız da sayılmazlar. Herkes sağolsun pek bir ilgili, pek bir katılımcı. Ama işin içinden çıkmak için bir şeyler yapmak gerekliydi, işte bu da basın açıklaması olsun.

Bu arada yorumlarda çok müdahalade bulunmadım. Oyuncu özelliklerini varol belirlemişti, ben de dokunmadan koydum, ne saçma yerler varmış yaa. Bu devirde babana güvenme demişler, doğruymuş! Yine notlara cevap olarak. Absurdman, logo çalışmalarını bekliyoruz.

Öncelikle başvuruda bulunanlardan katılması mümkün olanlar ve mevkilerini bir listeleyelim.

1 - Varol Döken - D/AMR
2 - GoKan - Eskisehirspor formasıyla
3 - Noat SamisA - GK
4 - Erdal
5 - Fijibaha
6 - Adsız - DC DMC (bu arkadaşın hiç şansı yok ya nasıl ulaşılır ki?)
7 - Walentino - MC
8 - Roland deschain of gilead - GK
9 - thieu - DMC
10 - solid kid - FC
11 - habib - DRLC
12 - Simao Sabrosa - AMLC
13 - ti esti to - FC
14 - Minero - DC
15 - scapula - AMRLC
16 - Pclion - DC
17 - sessiz sakin - DC
18 - Pennearabiata
19 - extensor
20 - Murat Şenel
21 - Devotee - AMRLC FC
22 - Houston - DMC
23 - tunchay

Evet görünen o ki epey katılımcımız var. 3 takım çıkaracak güçteyiz, ancak bu üç takımı da benim yönlendirmem biraz zor gözüküyor. Öncelikle şu müjdeyi verelim. Bu kadar büyük bir talep varsa tuncay buna kayıtsız kalmaz. Önümüzdeki dönemde, İstanbul'da bir dörtlü turnuva etkinliği düzenleyebiliriz, kazanana sınırsız tavuk ödüllü!

Şimdilik ise herkesin affına sığınarak, başvuruda bulunan 23 kişiden sekizini seçerek bir kadro oluşturuyoruz. (Bu kişilere özelden ulaşacağım.) Maalesef seçme yapacak kadar zamanımız görünmüyor. 30 Nisan son başvuru tarihi ve ön kayıt için herkesin ismi imzası gerekiyor. 2-3 Mayıs'ta da lig başlıyor. Ancak kalan arkadaşlar için de net bir açık kapı var. Bu arkadaşlar arasından takım kaptanlığını üstlenmek isteyen kişiler çıkarsa iki takım daha çıkarıp, bloggücünü temsilen turnuvada üç takımla mücadele edebiliriz. Kaptan adayları benimle direk iletişime geçebilir, organizasyonu beraber yürütürüz.

Bu arada Ankara ayağı için de duyuru Sercan'dan:

Tunchay'ın başlattığı halı saha turnuvası furyasında komşuda pişer bize de düşerse beraber güler eğleniriz dedik ve Ankara'da da blog yazarlarından oluşan bir takım kurmak için düğmeye bastık.Bu işe gerçekten niyetli olan arkadaşlar akansercan@gmail.com adresinden bana ulaşırlarsa Ankara organizasyonunu yapıp turnuvaya katılabiliriz. Mail gönderen herkesle iletişim kuracağım gibi gelen maillerin durumuna göre atacağımız adımı da yine blogdan duyuracağız. İyi haberlerinizi bekliyorum.

26 yorum:

Sinan Yılmaz dedi ki...

Madem bu kadar kalabalığız ben hem diğer arkadaşların hemde seçimi yapacak arkadaşların işini kolaylaştırıp kendi kendimi oyundan attırayım :)
Çanakkale'de ikamet ettiğim için git-gel zor olur.

Diğer arkadaşlara başarılar. Bloggücü'nün arkasındayız :)

Ali Ece dedi ki...

Ben yeni gördüm bu olayı. Kadroda yer kalmamış ama cidden Nobre'den 5 gömlek daha iyi santrforum. Ayrıca Luis Enrique kadar olmasa da çok versatil de bir oyuncu olduğum söyleniyor. Yine de olur da oynarsanız, haber verin bari gelip izliyim en azından

elpadre dedi ki...

katılmak için can atıyorum. yalnız şundan da eminimki bu takımı kurmak isteyen abilerimiz, birlikteliğin yanı sıra başarıda istiyorlar. yani demek istediğim; henüz kesinleşmemekle birlikte mayıs sonu askerim ama kesinlik kazanması mayısın ilk haftası ancak. çok büyük güç katacağımı biliyorum ama böylesi bir durumda risk alıp beni kadroya yazmanızı istemem sizlere haksızlık olur. çünkü şu var. kesinlik kazanır ve gitmek zorunda kalırsam askere, 6as+ 2yedek olan kontenjana büyük bir darbe vurmuş olurum. böyle bir durumla karşı karşıya kalmayı nasıl da beceriyorum hayret ediyorum. yani sizlerle birlikte olma düşüncesi bir yana bir de askerlik gibi kaçınılmaz bir durum var ve doluya koysam olmuyor boşa koysam olmuyor. hal böyleyken oynama azmini bir yana bırakıp, kesin olmayan birşey için sizleri yüz üstü bırakmaktansa beni yok saymanızı diliyorum abiler. halbuki ne heveslenmiştim yaa :) başarılı da olacaktık eminim ama napalım bloggücünün arkasındayız her daim.

saygılar :))

AbSurDMaN dedi ki...

Blogger logosundan turuncunuz olacak , forma rengi olarak mesela yeşil siyah mı kullanacaksınız yoksa ben kafama göre mi takılayım ? :)

sinan dedi ki...

Ismi imzayi falan maille mi aticaz nasil yapcaz buraya mi yazcaz? Bi' de neye gore secilecek kisiler? Istanbul'da oldugumdan git gel sorunum yok deli top oynarim saygilar (H)

ti esti to dedi ki...

varol abi bizi halı sahaya götür!

tamchee dedi ki...

Eğer 2 tane "GK" yeterli olmazsa diye(hani Allah vermesin)sakatlık,iş-güç falan bende 110kg'lik kaleci olabilirim..!!
Pek Casillas sayılmam ama reflekslerim iyidir..!:D:D

Minero dedi ki...

En azından belli bir durum oluşmuş. En azından kendi aramızda bir halı saha maçı yapabiliriz. Olmadı takımı desteklemek için tribün gücü oluştururuz. Hadi bakalım FD Blog Gücü

Houston dedi ki...

insanlar futbola aç :D

ankara'da oturanlar;
bizim bir halı saha projemiz vardı duymus olabilirsiniz:

www.halisahaligi.org

bunu basarıyla tamamladık belki aranızda katılanlar olmustur...

Houston dedi ki...

istanbuldayım ben ama yanlıs anlasılma olmasın =)

fijibaha dedi ki...

valla cok onore oldum

beni de aday adroya yazdıgınız için her halı saha organizasyonunda tabii oynarız diyip yumurta kapıya sıkışınca satan arkadaşlardan olarak
ve benden çok daha iyi oyuncuların olduğunu bilerek takım seçimini kolaylaştırmak adına
ryan giggs in ingiltere yerine galler de oynaması gibi
bende
huzur evi spor a adımı yazdırdım

ancak kalbim hep sizle bloggucu
en azından taktiksel anlamda diger takımlardan farkı olacagından da eminim bu takımın

varol döken dedi ki...

eğer isim sahiplerinden izin alınabilirse, takımın ismini Blog İdman Yurdu yapalım ve bütün blogları temsilen sahaya çıkalım derim ben, formalara reklam alamıyoruz üstümüze Nike yeleği vereceklerinden dolayı ama sahaya pankartla çıkabiliriz ki bu da blogları tanıtım açısından hoş olur...

ve Daçmin efendi yarın öbür gün kendini NTV'de görmeye hazır ol, pankartı hazırlıyorum: Seinfeld haricinde her şeyi bulabileceğiniz blog! diye...

varol döken dedi ki...

@ankara bloggücü ve sn, başkanları ms.hogan
creativity 20 çıktı maşallah ama bu da bendeki hırsı artırdı, 20 demiştim + 20 oldu... gerçi bence bu potansiyelle bütün bloglar birleşse barcelona'yı bile yener, messi'ye ne oldu lan how i meet diyordun aldın mı seinfeld'i diye üçlü çektiririz...

ankara olayı büyütünce ben de istanbul blog idman yurdu'nun büyük sürprizini açıklıyorum... blog idman yurdu istanbul'un hocası kendisinin daha haberi olmasa da aceto balsamico'dur!

disiplin:20 (geçen hakan raul'a burger king'e gitmeme cezası vermiş)

takıma moral verme: 20 (şampiyonluk primi adam başı 1 kasa en kaliteli balzamik sirkesi)

taktik: 20 (ocakbaşında basıyor, blogger partilerde defansta kalıyoruz:)

oyun okuma gücü: 20 (sabah akşam marca, la gazzeta della sport okuyor adam daha ne olsun)

ingilizce bilgisi: 20 (italyanca ve ramonyolcası da cabası)

vücut dili: 20 (bir bakışı yeter o derece)

yenilgide suçu üstlenme: 0 (öyle bir yazıyor ki, kamyonla luca toni yi ezse, sen as 900 kamyonsun birader diye yazıp toni'yi suçlu çıkartır)

laf sokma kabiliyeti: 20 (blogu okuyan bilir)

röportaj veren futbolcuya paltosunu giydirme hızı: 20 (babacan, müşfik, düşünceli, sevgi dolu bir hoca tipi)

ders alma: 0 (ders almaz ders verir)

evte ankara top sizde:)

roland deschain of gilead dedi ki...

8 kişilik takıma bi kaleci yeter tahminim o yüzden NoaT a başarılar...eğer iş durumu el verirse ultras blog gücü tayfası olarak kaşkollarımızla yüzümüzü kapamış şekilde (hatta varsa kar maskesi) tirbünde yerimizi alırız..

bu arada taraftar demişken araya bi bilgi atayım, bu işleri seven arkadaşlar isviçreli buz hokeyi takımı "EV Zug" un taraftar grubu North Folk un sitesine bir göz atsın bğenebilir http://www.northfolk.ch/

Sacit Tekin dedi ki...

Bu kadar isim arasından sadece 1 takım çıkması bence kayıp olur. Tuncay hocam sana özelden mail de attım, burada da belirteyim ilanınızı biraz geç gördüm ama kale dışında sağ, sol kanat artı orta saha hatta artı forvet olarak bile görev alabilirim. Kondisyon desen süper zaten :)

Çok klasik geldi değil mi? Ama şaka değil, faydalı olacağımdan eminim.

Bu arada gerçekten kaptanlık yapabilecek vakti olan arkadaşlar duruma el atarlar ise 1'den fazla takım çıkarabilme konusu gerçekten uygulanabilir. Bu kadar yeteneğe yazık olacak yoksa :(

Saygılar...

Pads dedi ki...

Omzumu sakatlamasam kaleci ben olurdum. 3 direk arasında kendime rakip kabul etmiyorum. NoatSamisA akıllı olsun:)

Not: Kaleci antrenörü lazım mı?

steven_stiffler dedi ki...

PClion DC mi olmuş yahu,ben ML biliyordum :)

pclion dedi ki...

Çok yönlü bir oyuncuyum stiff, oyunun iki hatta üç yönünü oynadığım görülmüştür. :)

Normalde büyük ve geniş halı sahalarda sağ ve sol bek oynuyorum ama 6şarlık bir sahada bek olmaz. Defansı kotaracağız inşallah, yeter ki forvetler gol atsın. :)

AbSurDMaN dedi ki...

Takımın ismi Bloggücü Futbol Kulübü mü kalacak yoksa varol döken'in dediği gibi Blog İdman Yurdu mu olacak ? Bence de Blog İdman Yurdu daha güzel duracaktır hem de BİY'in reklamı yapılmış olur bir nevi :) Bunu düşünerek BİY adında şöyle bir logo yaptım, naçizane :

http://www5.picturepush.com/photo/a/1638203/img/1638203.png

Hem şu şekil sitede de kullanılabilir diye düşündüm :

http://www5.picturepush.com/photo/a/1638213/img/1638213.png

Bilmem iyi mi ettim kötü mü ettim :) Takım ismi Bloggücü olarak kalacaksa ona uygun bişeyler denerim isterseniz, tabi hangi renkler kullanacağımı da söylerseniz :)

sinan dedi ki...

Bi' soru sormustum ama?

Flying Dutchman dedi ki...

@devotee

Tuncay halen Eskişehir'de olduğu için bir süredir bakmadı buralara sanırım..ama yazıda şöyle bir ibaresi var

"Şimdilik ise herkesin affına sığınarak, başvuruda bulunan 23 kişiden sekizini seçerek bir kadro oluşturuyoruz. (Bu kişilere özelden ulaşacağım.)"

sanırım kendisi ulaşacak

sinan dedi ki...

@ FD

Anladim, maili bekleyecegiz yani. Tesekkurler.

varol döken dedi ki...

@devotee
katılım ve isteğin beklediğimizden fazla, sürenin de çok kısıtlı olması sebebiyle sanırım tunchay daha çok önceden tanıdığı ve iletişimi çabuk çözebildiği arkadaşlardan bir kadro oluşturdu... eskişehir'de olduğu için son durumu ben de bilmiyorum, herhalde 1-2 saate gerekli açıklamayı yapar çünkü bugün kayıt olunması gerekiyor...

@absurdman
ellerine sağlık mis gibi olmuş... benim önerim kesinlikle blog idman yurdu ama isim hakkı, site sahiplerinin izni meselesi var, tunchay onlara da mail atacaktı ama bütün blogları kapsayan bu isimle katılmamız hem doğru hem de şık olacaktır... isim kesinleşince bana logonun yüksek jpeg veya freehandini atarsan ben de pankarta koydururum...

sinan dedi ki...

Hmm, neyse herhalde oynayamayacaz, saglik olsun.

AbSurDMaN dedi ki...

@varol döken

Hay Allah, logonun pankarta koyulabileceğini düşünmeden bu boyda yaptım logoyu, yani büyük hali yok. Eğer bu boyutu işe yaramıyorsa daha büyük halini yapmaya çalışırım ?

iddaa dedi ki...

güzel bir yazı tebrikler