30 Nisan 2009 Perşembe

FLYING DUTCHMAN BÖ 2009 ÖDÜLÜNÜN SAHİBİ

























15 Eylül 2007'de Patlama Yapan Transferler yazısıyla Flying Dutchman'ı açtığımda ortada ne bir yazar kadrosu ne de okuyucular vardı. Günlük ziyaret sayısını ilk ölçtüğüm gün göstergede "16" yazıyordu. Dün tarih 29 Nisan 2009'du. Aradan geçen 20 ayda farklı ülke, kültür, takım sevdası ve zevklerden bir dolu yazara sahip blogun ziyaretçi göstergesinde "2.506" yazıyordu. Söz konusu günün akşamı, yani dün akşam 2009 Blog Ödülleri Ülker Spor Kategorisinde Yılın Blogu seçildiğimiz ilan edildi. Seçilen ben ve blogun geri kalan yazarları değil Flying Dutchman'ı her gün ziyaret ederek bize yazma, takip etme, araştırma, futbol, diğer spor dalları, sinema, müzik, edebiyat, günlük yaşam hakkında bir şeyler dile getirme şevkini veren okuyucuların ta kendisidir. Bu blog Türkiye'nin en iyi blogu mudur onu bilmiyorum ama blogun okuyucularının Türkiye'nin en donanımlı, en sadık ve en yapıcı okuyucular olduğunu biliyorum. Ödül için yapılan oylamada bize değil kendinize oy verdiniz. Hep beraber birinci olduk. Ancak bu ödül töreni bu blogun çok saygı duyduğum okurlarına olan düşüncelerimizi paylaşmak için bir bahane oldu adeta. Bunları uzun süredir yazmayı istiyorduk. BÖ 2009 ekibi buna ön ayak oldu. Ha ayrıca ben, blogun yaratıcısı olarak her birisi bugün Türkiye'deki her yayın organında rahatlıkla kalem tutabilecek nitelikteki yazar arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum.

Ödülü Cumartesi günü düzenlenecek törenle alacağız. Ben tabi Hollanda diyarlarından kulağım çınlayarak takip edeceğim sadece. Gorky, forzabrian, Barad-dur ve Tuncay törende hazır bulunacaklar. Ha belirteyim, bu blogun ilk kupası değil, daha önce de Premier Lig kupasını kaldırmışlığımız var. Aha da kanıtı...Bu da birinciliğin jesti olsun. İlk defa bir yazarımızın resmini koyuyoruz. Zaten takip edenler bilirler bu ısırıklarıyla ünlü arkadaşı....

Yazı sayısı daha 2853'de...Yapacak çok işimiz var...Yarışma sonuçlarının tüm listesini buradan görebilirsiniz.

55 yorum:

Sosyal_FB dedi ki...

Haramilerin saltanatını yıkacağız :)
Forza Papazın Çayırı!

PENNEARABIATA dedi ki...

Hayırlı olsun Flying Dutchman! Kesinlikle hakettiğine inanıyorum. Başarılarının artarak devam etmesini dilerim. Listeye baktım bu arada. Spor kategorisinde 2. ve 3. olan bloglar ne alaka onu anlamadım!!!

ziggytheking dedi ki...

hemşerim tunchay abinin mesleği tam olarak nedir? ne geziyor abi maşallah? bir elini taa premier leauge kupasına kadar ulaşmış :)

ödül içinse hayırlı olsun diyorum.

baha dedi ki...

tebrikler blog kadrosu. artik dutchman'in ve Joe'nun turkiye'de oldugu bir tarih (boyle bir tarih varsa) bir kutlama ayarlariz ve bunu islatiriz herhalde :)

murarty dedi ki...

Tebrikler.

Noat Samisa dedi ki...

Oy verdiğim blog kazanmış, oleeeyy!

Buradan çağrıda bulunuyorum, Dutcman eskrim de yazsın.Ya da eski bir eskrimciyi blog kadrosuna katsın.

kutay dedi ki...

tebrikler... okuruyla yazarıyla alnınızın akıyla...)
ziyaretçi sayılarında darısı bizim başımıza..)
bu arada 2. ve 3. hakikaten büyük süpriz gerçekten de...

Deniz Gür dedi ki...

Gerçekten ikinci ve üçüncü sıradaki kazananların haketmedikleri dereceler olmuş ama uçan hollandalı gerçekten hakediyordu.

Birşey itiraf etmem gerekiyor: Bu ödülleri yakından takip ediyordum ben de ve sonuçlar açıklandığında footballiswar'u görünce orda "o ne be!"'nin daha ağırını geçirdim içimden. Çünkü Uçan Hollandalı, Aceto, PCLion üçlüsünden birisinin yazmasını bekliyordum orada. Ama karşımda footballiswar vardı. Ve utanarak söylemeliyim ki ben kaç aydır bu blogu takip ediyor olsam bile blogun diğer adresinin footballiswar olduğunu bilmiyordum ( : Buradan içimden geçirdiğim kötü şeylerden ötürü BÖ'den özür diliyorum.

Tebrikler. Hakettiğiniz derece budur.

Bu ödül ile birlikte ziyaretçileriniz artacaktır. Ziyaretçinin arttığı oranda ziyaretçi kalitesinin düşmemesi dileği ile...

http://fizy.com/s/1284ae

Uğur dedi ki...

Tebrikler tüm ahaliye :)Bu arada kafama takılan şey aceto neden aday değildi? kaçırdığım bir nokta mı var? en azından 1. ve 2. arasında güzel bir çekişme olurdu ama varol abi kime oy verirdi bilemem :)

AbSurDMaN dedi ki...

Tebrik & teşekkür ediyorum :)

Bellamy. dedi ki...

kendim kazanmış kadar sevindim. sizden daha fazla blogu güncelleyen, sürekli yeni konularla gelen başka bir blog göremediğimden rakipsiz olduğunuzu düşnüyorum. bravo gençler.

çubuk makarna dedi ki...

tebrikler. kesinlikle hakettiniz.

Consigliere dedi ki...

ooooooooooooooooo

1-2-3

dutchman,dutchman,dutchman

Oleeeyy (:

Benim de oy verdiğim blog kazandı.Noat'a da katılıyorum Fırat.Eskrim de istiyoruz :D

darkhorse dedi ki...

Bloğun düzenli bir okuyucusu olarak bu blogda emeği geçen tüm yazar arkadaşlara çok teşekkür ederim.Bu blogu sürekli güncel tutarak bana çok şey kattınız ve katmaya da devam ediyorsunuz.Kimbilir bazen canınızın hiçbir şey yazmak istemediği zamanlarda bile sorumluluk duygusuyla buraya birşeyler yazdığınız anlar da olmuştur.Bundan dolayı özveriniz için de sağ olun var olun.Hepinizi çok seviyorum.İyi ki varsınız :)

n0s dedi ki...

tebrikler uçan hollandalı

Fabio Luciano dedi ki...

tebrik eder başarıların devamını dilerim.hak edilmiş bir zafer.

oy veren olarak 1 ton mangal kömürünü adresime istiyorum.

bu arada dutchman senin fotoyu hürriyet spor'da göreli çok oldu abi :)

jose dedi ki...

Tebrikler:)

B. dedi ki...

futboldaima tebrik eder :)

Adsız dedi ki...

mayhem kardeşim tebrikler. top onuydu, futbol analiziydi, maç yazılarıydı, hayat hikayeleriydi, varoluydu, joesuydu, tuncayıydı, pek bir sevdik sizi. siz durmadan yazın biz okuyalım :)

td'den :)

omer26 dedi ki...

Kutluyorum hak ettiğiniz bir ödüldü. Başarılarınızın devamını dilerim..

Manu dedi ki...

tebrik ederiz...tevazu göstermişsiniz; pası biz okuyuculara atmışsınız.

yuzeysel bir istek de bulunayım bari.amerikan güreşine daha çok yer verin sayın yazarlar. :))

tubik dedi ki...

Ben futbol bloglarını tek tek takip etmiyorum elbette ama Flying Dutchman'e sadece bir futbol blogu olarak da bakamıyorum, bakmak da istemiyorum zaten..

Bizlere teşekkür etmişsiniz, çok mutlu oldum, ancak bizim de (kendi adıma mı söylesem?) sizlere teşekkür edecek çok şeyimiz var.

Her gün tıklayıp doğru dürüst birşeyler okuyabileceğim, okurken birşeyler öğrenebileceğim (gülerken düşünebileceğim de mesela :P), bol bol eğlenebileceğim ve özellikle Top 10 listesinin fanı olabileceğim bir alan yaratmışsınız, okudukça yazan çizen ahali içinden akıllı mantıklı birilerinin de olabildiğini bilmek umut verici.

Bu sebeple ben de sizlere teşekkür ediyor ve kazandığınız ödülü tam anlamıyla hak ettiğinizi belirtmek istiyorum...

Duygulanmak üzereyim, bitiriyorum :)

aşkın dedi ki...

Tebrikler.Genel geçer konularda biraz daha düşünerek görüş belirtmeniz dileğiyle.Örnek:

- Tigana başarısız (o kadroyla daha ne yapacaksa)
- Bülent Korkmaz'ı Gerets ve Skibbe'ye ezdirmem (Tamam tamam şakaydı bu)

Bunca yazara yer verip bu kadar iyi performans göstermek kolay iş değil.Del Bosque'nin Real Madrid'i gibisiniz.Başarılarınızın devamını diliyorum.

Borges dedi ki...

Tebrikler.. Tebrikler:)

venezia dedi ki...

yani ödül kazanıldığına göre oy vermemiz durumunda vaad edilen mp3 player'ler notebook Lar daha önceden belirtmiş olduğumuz adreslere gönderilir umarım :pPp -stop-
ne var canım millet çamaşır makinesi,buzdolabı dağıtıyor dutcman'in neyi eksik :)

malum klişelere aşına olduk artık ; önümüzdeki ödüllere bakıyor(uz) artık :D diyip kenara çekilirim aga..

gulphi dedi ki...

ya o kadar ağladınız oy ver oy ver diye sonunda birinci ettiniz kendinizi:))
gerçekten; ilk iki oy verme denememde başarısız oluşum, sopnuçta başarısızlığımda diğer blog sahiplerinin etkisi olabileceğini düşündürttü bana. Ancak bir fd takipçisi olarak sizi yalnız bırakamazdım ve uzun süren basiretsizliğim sona erdi ve oy kullanabildim; çabamın sonuç verdiği için de mutluyum (Bu arada benim oy verdiğim taraf ilk defa kazanıyor, değişik duygular içindeyim)
Ofisi bana yaşanır kılıyorsunuz, ofis arkadaşımla birlikte sizden okuduğumuz bilgileri birbirimize satıyoruz, böylece 1 gün içinde bilgi tekrar edildiği için unutulmamış da oluyor. Ayrıca görsel öğelerle de edinilen bilgiyi pekiştiriyorsunuz.Etkin öğretim tekniklerini de başarıyla uyguluyorsunuz, öğretmen gibisiniz de maşallah:))

Adsız dedi ki...

dutchman şimdi böyle duygulu duygulu yazmışsın ama resmen bize 82 anayasa oylaması baskısı yaptın, topumu alır giderim bile yaptın :-)

tebrikler, teşekkürler emeğiniz için.

sessiz sakin dedi ki...

o kadar tehdit.. canımızı zor kurtardık valla :) tebrik ederim fd, umarım çok daha uzun süre birlikte oluruz...

Deniz Yeşil dedi ki...

Kesinlikle haketmiştiniz. Oyumu size verdiğim için ve 1. olduğunuz için mutluyum..:)

Adsız dedi ki...

tebrikler.

UzunPaslar dedi ki...

kendim birinci olsam ancak bu kadar sevinirdim; hadi fazla sallamayayım kendim birinci olsam daha çok sevinirdim belki ama sizin birinci olmanıza da buna çok yakın bir seviyede seviniyorum:D

henüz bilgisayarı yeni açtım ve sonuçtan yeni haberim oldu geç kalmış olabilirim, kusura bakmayın.

muhteşem bir iş çıkarıyorsunuz kısaca. çok tebrik ediyorum!

dixo dedi ki...

tebrikler, sonuna kadar hakedilmiş bir başarı..

ikinci ve üçüncü blog için aynı şeyleri söylemek zor. keşke diğer bildiğimiz adaylarda kendi bloglarından oylamayı haberdar etselerdi de daha gerçekçi bir sonuç çıksaydı

sannti dedi ki...

Kimse de oyumu ben Dutchman'e vermedim diyemiyo :D . Tebrik ediyorum, bu ödül olmasa da bu blogun ne kadar kaliteli bi oluşum olduğu belliydi, şimdi tescillenmiş oldu. Umarım uzun bi süre daha biz de okuma şansına erişiriz.

dio dedi ki...

bazı arkadaşlar orayı da mahvetmeye başlamış alakasız tribün fotoğrafları ile.

berthelemy dedi ki...

totem yaptım oy vermedim kazanasınız diye. tutmuş demekki:) şaka bi yana sırf üşengeçliğimden oy vermedim ama kazanacağınızı biliyordum. beni yavaş yavaş esir eden bu blogu hazırladığınız için asıl teşekkürü ben ediyorum başta dutchman'e ve diğer tüm yazarlara.

Lord Ricko Joel dedi ki...

kesinlikle hakkettiğiniz fikrine katılıyorum. verdiğim oy helal olsun. durmak yok, sakin güç.

bonaventure dedi ki...

ara sıra verdiğim oylar bir işe yarar oluyor ya. hani kazana vermiş oluyorum oyumu. acayip hoşuma gidiyor. ama kırk yılda bir işte:)

pclion dedi ki...

Harikasınız Dutchman ve saz arkadaşları, hak ediyorsunuz bunu. Okuyucular olarak esas bizim teşekkür etmemiz gerek...

serkan utlu dedi ki...

şimdiye kadar gönderdiğiniz postları bir araya getirsen acaip güzel bir ansiklopedi seti olur..aslında top yazıları ayıklayıp güzel bir kitap bile olabilir..buram buram emek ve araştırma kokan bir blogun bu ödülü almasından daha doğal bir şey olamazdı ...vallahi çok tebrikler....

nickim nick olsun dedi ki...

Tebrikler...

Umarım , dilerim bu beraberlik uzun zamanlarda devam eder...

Herşey gönlünüzce olsun
Nice başarılara
Nice birinciliklere...

Sencer Yücel dedi ki...

Tebrik ediyorum çok...

Listeyi ilk gördüğümde "Nedir bu alakasız blogların hakimiyeti" dedim kendi kendime. Tıklayınca uyandım, "Football is War" bu blogun başka bir adresiydi, içim rahatladı. Memnun oldum bu birinciliğe...

Unknown dedi ki...

Yerel Futbol Sitesi ekibi olarak başarınızdan dolayı sizi kutluyoruz.

Günlük ortalama ziyaretçi sayısının yüzde 10'unu bile oylamaya katmayı başaramamış bir site sahibi olarak, bloglarına sahip çıkan Flying Dutchman ziyaretçilerini de ayrıca tebrik ediyorum.

Saygılarımla

Efkan Bucak

siriusjames dedi ki...

En sevdiğim ve en çok okuduğum blogun ödülü alması çok güzel oldu, yakıştı da. Oyumuz boşa gitmedi :) Yatılı kaldığım için eve geldiğim cuma günlerimin en önemli vakit geçirme yolu, tebrikler ve teşekkürler :)

sleeperjohn dedi ki...

Tebrikler. Fotodaki kişi Joe Jonese Ateşdağlı dır diye tahmin ediyorum. Bu arada tehditlerinizin işe yaradığını da belirtmeden geçemeyeceğim :)

sekobarbital dedi ki...

tebrikler..

bu ülkede ilk defa ttığım bir oy işe yaradı :)

Çetin Cem dedi ki...

birçok basılı yayından daha özenli, daha ciddiyetli hazırlanan bir blog flying dutchman. sonuna kadar hak edilmiş bir başarı. tebrikler!

steven_stiffler dedi ki...

Tebrikler...

Adsız dedi ki...

Flying Dutchman yazarlarını kutluyorum. Harika bir site. Hakedilen bir başarı!

Ancak futbol dışında bir spor dalını konu alan bir blogun hemen kötü olarak lanse edilmesi sadece futbol fanatizmi olabilir.

Eskrimi görüp, "ondan daha iyi futbol blogları vardı" demek çapsızlık! Başka bir şey değil.

Belki Flying Dutchman, bir okuyucunun esprisini ciddiye alıp eskrim de yazmaya başlar. İyi de olur.

eskrim dedi ki...

@PENNEARABIATA,

Ücüncü olan blog, eskrimi konu almaktadır. Eskrim de bir spor dalıdır. Türkiye'de futbol taraftarları ve spor medyası pek bilmese de dünyada büyük ilgi görmektedir. Türkiye'de de her geçen gün bu spora ilgi artmaktadır.

"Spor kategorisinde (eskrim) ne alaka" seklindeki bir soru sizin gibi sporu kariyer edinmiş birisine yakışmamıştır.

Ahmet Ufuk dedi ki...

Tehdit yoluyla oy kullanmış bulunuyorum bende :) Beraber yürüdük biz bu yollarda nostaljisi ile de hüzün katıyorum mesajıma, tebrikler ...

One Shot dedi ki...

hakedilmiş bir ödülü aldıgınız için tebrikler. Ailece olmasada ben takip ediyorum bizim evde.
Bi zahmet şu efsanevi teknik direktör hamlelerine deavm edin tadı damagımızda kaldı. Rica Ediyorum Teknik Direktör Hamlelerini YAYINLAMAYA DEVAM EDİİİİİN!!!!!!!!!!!!!!!

varol döken dedi ki...

dun kreuzberg de baktim bi kalabalik toplanmis slogan atiyorlar, hayrola gencler dedim, abi dediler 1 mayis seinfeld bayrami bugun, flying dutchman turkiye nin en iyi spor blogu secilmis onu protesto ediyoruz... dedim yapmayin gencler, ben onun icin bir pankart hazirlatiyorum, siz kahrolsun fasizm diye bagirin...

berlin de bloga ozel cikolata yaptirdim ama hepsini kendi yedim, kusura bakmazsiniz artik:)

not: mactan once kaptani gormek ugursuzluktur derler:)

mute dedi ki...

Yaşasın, birinci olmuşum! :)

Tebrik ederim, seve seve okuduk, güle güle oy verdik. Başarılarınızın devamı dileğiyle.

Not: İkinci olan blog şaşırtıcı gerçekten. Arkadaşın bloguna baktım, yazılarla ilgili birşey demeyeceğim. Eleştirisini yazara yaparım ancak yazılara yapılan yorum sayısı ziyaretçi sayısıyla ilgili bir fikir verir mi, bunca blog arasında ikinci olan bir blogun postlarına sıfır yorum alması ne anlama gelir, ilginç bunlar.

Okan Bozdağ dedi ki...

bence en önemli detaylardan birisi atlanmış..

Damadın , gelinin amcalarıyla , dayılarıyla kalkıp halay çekmesi..

bunu görmeyi umduğum bir düğün var aslında düğün değil damat :))

varol döken dedi ki...

@okan bozdağ

yanlış posta yorum yazmışsın, berlin de bunun kursunu gördüm ben:

ein richtige schreibe nach der richtige post!

bitte, yapma böyle...